Gå til innhold

Post bilder av DIN E39 HER !!

Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle hive meg på rekken her med E39'er.

Det er ikke akkurat noe nytt jeg kommer med, men det er faktisk bilen til Maximillian som har havnet i min innkjørsel. :D

Den hører jo til på Bimmers denne bilen, så jeg vil ta over stafett pinnen etter maximillian og starte min egen tråd etterhvert.

Her var bilen kommet hjem. :applause:

02cjqcctllpa33z62w7u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott den gamlebilen til Max!

Er ikke tilfeldigvis i Kristiansund du bor? Mener å kjenne igjen området der, og den bobla ;)

At bilen er Flott ja, det er ihvertfall sikkert :P

Skremmende at du kan klare å se at dette er kristiansund bare på dette bildet her ?? :applause:

Kjørt opp og ned denne gata her mye eller ?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin E39, men den SW logoen var malplassert til tusen.

Å tenke utfor boksen vettu ;)

Stakk litt i kroppen når eg trykte innpå tråden å seg gamle god bilen! :D Ser fram til tråden din Spectral! ;)

Skal komme en tråd ja, men kommer ikke til å rive hele byggverket ditt av en bil.

Liker akkurat den er satt opp slikt, men selvfølgelig kommer den til å prege litt av interesser fra min side også. :-)

Leker med tanken å hente inn en M5 fra USA, bare for å sminke litt mere på denne.... men det er bare på tegnebordet enda. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tilfeldigvis i Kristiansund du bor? Mener å kjenne igjen området der, og den bobla ;)

Skremmende at du kan klare å se at dette er kristiansund bare på dette bildet her ?? :applause:

Haha :P eksen min tar bussen forbi der hver dag, og måtte absolutt vise meg den bobla når jeg var der oppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P eksen min tar bussen forbi der hver dag, og måtte absolutt vise meg den bobla når jeg var der oppe ;)

Small world :D

Nå er den bobla ihvertfall borte, ble spiker gitt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme en tråd ja, men kommer ikke til å rive hele byggverket ditt av en bil.

Liker akkurat den er satt opp slikt, men selvfølgelig kommer den til å prege litt av interesser fra min side også. :-)

Leker med tanken å hente inn en M5 fra USA, bare for å sminke litt mere på denne.... men det er bare på tegnebordet enda. :wink:

Bra du liker den og da eg har gjort.

Viktig med litt planer! ;) Få i gang tråden, slik at me slepper å spamme denne tråden mer enn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...