Russlebiffen Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Noen bilder av min gamle E39 da, slik den så ut i 09 sesongen før den blei solgt! Sånn den så ut i 08 sesongen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 2mMy den der var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hive ut noken bilde eg og då Min 1997 Bmw 523ia her då, Full M opptikk ute, med m-fangere, hekkleppe og speil, Ac-kopi bakrutespoiler, lyktelister, 18" M5 Replica felger, Originalt sports understell på bilen. Bil kommer til å bli plukka i deler dersom ingen vil kjøpe den Her e min andre E39, 2001 Bmw M5, Carbon svart av farge, heilt original.. for no Skal byggast over på norsk bil, helst klar til sommeren. Har ikkje fått tatt noke meir bilde av bilen, da den blei plassert på vinterlagring omtrent med en gang eg fikk den heim, henta den i Oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Bygge over på Norsk bil?? Chassisbytte mener du? Vil ikke anbefale det , bilen har ikke samme verdi med ett " Norsk " chassisnummer Jeg hadde ivertfall ikke kjøpt en klassiker med chassisbytte og rotete historie. Det er tross alt en M bil , og den ser strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Chassisbytte? Han mener vel bare å flytte over alt fra M5 til en random (520i) med motor, styling, ledningsnett og alt? Men nei en ombygd bil er selvfølgelig ikke like mye verdt som en original, men så er det mye dyrere å registrere en org M5 enn å bygge om, hvis du kan bygge selv da selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
donjouan Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 jeg trenger hjelp, hjelp meg jeg vil så hjerne ha m-tech fanger med sånn kors inni fangern. hvor kan jeg få tak i den? hjelp meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 11, 2010 Share Skrevet April 11, 2010 Her er min nåværende bil, en 99modell 530diesel. Justerbart supersport understell, og 19" billigfelger fra GS. Om jeg ikke selger bilen, blir det 20" breyton. @donjouan. Ring til BMW eller GS og kjøp der. Orginal M-tech fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Pen den siste der ja Jeg personlig ville montert org facelift baklykter. Men ellers pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Pen den siste der ja Jeg personlig ville montert org facelift baklykter. Men ellers pen bil. Ringte en kompis som har verksted i dag faktisk, og han skal sende meg orginale lykter på bakluke i morgen. De yttre har jeg liggende nye, orginale helrøde fra us and a!! Ellers skal han skaffe meg en bedre pris på orginale hella facelift frontlykter. Håper på en bra pris i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Pen den siste der ja Jeg personlig ville montert org facelift baklykter. Men ellers pen bil. Ringte en kompis som har verksted i dag faktisk, og han skal sende meg orginale lykter på bakluke i morgen. De yttre har jeg liggende nye, orginale helrøde fra us and a!! Ellers skal han skaffe meg en bedre pris på orginale hella facelift frontlykter. Håper på en bra pris i morgen.. Da blir den ganske grei, lyst at min skal bli sånn en dag. Men får ta en ting av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Kjøp min!! Annonse her på forumet, og autodb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Skal du ha min i bytte da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540 Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Min 540 Mangler Senking , M-5 bak fanger & speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå