Gå til innhold

Post bilder av DIN E39 HER !!


 Share

Anbefalte innlegg

Hive ut noken bilde eg og då :)

Min 1997 Bmw 523ia her då, Full M opptikk ute, med m-fangere, hekkleppe og speil, Ac-kopi bakrutespoiler, lyktelister, 18" M5 Replica felger, Originalt sports understell på bilen. Bil kommer til å bli plukka i deler dersom ingen vil kjøpe den :wink:

7lekb2glz6g0lmhqc6zh.jpg

hrxhk77iryyjirpnq78p.jpg

bk8q0o0ec50ecmolaf0z.jpg

3r1ox7apwuc2ao1q17eq.jpg

zenf4jq7vj3q751nlpl5.jpg

ewo2l2ggcfzadfqp5pru.jpg

Her e min andre E39, 2001 Bmw M5, Carbon svart av farge, heilt original.. for no 8)

Skal byggast over på norsk bil, helst klar til sommeren. :)

Har ikkje fått tatt noke meir bilde av bilen, da den blei plassert på vinterlagring omtrent med en gang eg fikk den heim, henta den i Oktober :)

fhyqzjrrsopoc8l3os0r.jpg

9ocbqefgrtpli13sc915.jpg

xo0m31pzdg688rt2uhpk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygge over på Norsk bil?? Chassisbytte mener du?

Vil ikke anbefale det , bilen har ikke samme verdi med ett " Norsk " chassisnummer

Jeg hadde ivertfall ikke kjøpt en klassiker med chassisbytte og rotete historie.

Det er tross alt en M bil , og den ser strøken ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chassisbytte? Han mener vel bare å flytte over alt fra M5 til en random (520i) med motor, styling, ledningsnett og alt? Men nei en ombygd bil er selvfølgelig ikke like mye verdt som en original, men så er det mye dyrere å registrere en org M5 enn å bygge om, hvis du kan bygge selv da selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den siste der ja :) Jeg personlig ville montert org facelift baklykter. Men ellers pen bil.

Ringte en kompis som har verksted i dag faktisk, og han skal sende meg orginale lykter på bakluke i morgen. De yttre har jeg liggende nye, orginale helrøde fra us and a!! 8)

Ellers skal han skaffe meg en bedre pris på orginale hella facelift frontlykter. Håper på en bra pris i morgen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den siste der ja :) Jeg personlig ville montert org facelift baklykter. Men ellers pen bil.

Ringte en kompis som har verksted i dag faktisk, og han skal sende meg orginale lykter på bakluke i morgen. De yttre har jeg liggende nye, orginale helrøde fra us and a!! 8)

Ellers skal han skaffe meg en bedre pris på orginale hella facelift frontlykter. Håper på en bra pris i morgen.. :D

Da blir den ganske grei, lyst at min skal bli sånn en dag. Men får ta en ting av gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...