Gå til innhold

Info on DenyDyno

denydyno
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Som flere i Trøndelag har fått med seg så har BT gått til innkjøp av bremsebenk. Dette er noe som irriterer VELDIG mange i norges land, og dette har jeg bestemt meg for å gjøre noe med! Dette er en "gratis" tjeneste for og hjelpe dere på veien i trøndelag.

Les mere på den simple siden:

www.denydyno.tk

Dette er i første omgang forbeholdt de i trøndelag/ Trondheim omegn!

Vi begynner og bli noen medlemmer. Første melding ble sendt ut i dag, og dette funker. Dette opplegget har de i sørafor og det virker VELDIG bra!

Dette gjelder ikke bare tekniske kontroller men også andre typer kontroller!

Jeg vet at denne tjenesten eksisterer fra før, men der må man betale pr. mottatte melding. Her må du selv betale for sendte meldinger som er din opperatørs sms pris. Klart det blir noen kr for og sende ut meldinger til alle medlemmen, men i det hele og store så er det ikke hverdags og komme over kontroller, så sum a sumarum blir ikke kostnaden så hinsides.

Igjen, les mere på www.denydyno.tk eller send mail til denydyno@hotmail.com for spørsmål angående tjenesten!

Mvh

DenyDyno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedrøvelig å se hvor lite kritiske journalistene er ovenfor bilreportasjer. De fungerer jo rett og slett som microfon for myndigheter, og ukritisk presenterer fram stoffet.

Har enda ikke funnet en artikkel eller filminnslag omkring denne saken som har vært fullstendig riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli moro da første bil raser i benken. Er bare et tidsspørsmål. Denne saken kommer til å pågå i lang tid. Regner med den blir hovedinnslag i TV2 Nyhetene i løpet av 2009 pga av ymse omstendigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ca 1000kr pr hk. Det de glemte å ta med var jo biler som har vært i norge lengere enn 10år slipper desverre flere avgifter..

Blir evt en bot da, men slipper avgifter som fort blir mellom 100-300000kr.

Er jo drøyt!

Syntes de heller burde sette inn ekstra folk i arbeid og hjelpe oss med godkjenning i steden for ikke bare straffe.

Si en 325 e30 feks. og den ble import i 2000 så har den f.eks en turbo motor med 500hk det er avgifter på ca 300000kr :shock:

Gleder meg selv til de raser en bil i benken, lurer på hvem som må erstatte eller om det blir noen erstattnig i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skulle sikkert mange hatt penger igjen om en originalbil dynotestes. En gammel bil har jo ofte en del hester på beite etter x-antall år på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, a-dekk as, det blir nok lite penger å hente der da ja.

I utgangspunktet er det rart en slik metode er akseptert siden vi får høre at en bil ikke skal kjøres på høyt turtall, for da kan den gå i stykker (allment hva som sies av folk).

Ser for meg mye som kan gå galt med en daukjørt bil i 10 år som sprutes på sperra lenge med gammal olje.

Eller for den sakens skyld knapt innkjørte nye motorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite gjennomtenkt og lite gjennomtenkt... Har man en blodtrimma bil så er det bedre og bli varslet med et brev i posten enn og bli stoppa på gata!

Vi har mange medlemmer og det at vi var på tv med dette er GOD reklame! Hadde ikke staten brydd seg om dette så hadde de ikke vist det på TV heller...

Som jeg har skrevet på siden så er dette i startfasen, og det blir tatt telefon til en telefonopperatør for og eventuelt ordne med en sentral som sender ut meldinger for og være mere anonym.

DenyDyno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denydyno:

Har man en blodtrimma bil så er det bedre og bli varslet med et brev i posten enn og bli stoppa på gata!

Ehh... så du har fått posten til å gå ut med ekspres brev for deg da eller...

Tviler sterkt på at du får vite om kontrollen 3-4 dager før slik at du kan sende ut et brev...

Men du skal ha for innsatsen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...