Blø-Racing Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 var vel deg jeg såg i molde for en liten stund siden, trur du lå bakom meg. Det kan godt hende ja. Det hender jeg tar meg en tur over fjorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blø-Racing Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 Hehe, det jeg legger i ombygd er de som ikke har WBSAK chassis nummer. Altså det som er omsveist fra vanlig E30. Om det er annen motor i den spiller ingen rolle.Men for all del, post opp selv om det er ombygd fra vanlig E30. Bare husk å bemerk det Den sisste her var veldig pen!! Takk for det. Kjekt og høre sånt etter mange timer og penger. Er ikke helt ferdig enda, men skal ta det siste i vinter så den blir 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 11, 2009 Share Skrevet November 11, 2009 da stemmer jeg for at Øyvind.L legger ut bilder og info om bilen sin på nytt! Er trossalt en av forumets fineste e30 m3'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Jeg ser på Sport Evo registeret at det er en god del av dem i Norge! På tide å få opp noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Begynner å nærme seg min også nå Får på dekaler nå så blir den race tenker jeg Skal forøvrig selges! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46620&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Som jeg sa i den andre tråden, syyyyykt fet den bilen ble! Få på noen 100hk dekaler så blir det nok enda bedre! Men er det noen som vet hvem som sitter å ruger på den gamle Gr.A bilen som Ruud-Racing hadde og om det er noen DTM/grA biler rundt om i det ganske land? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Den gamle dtm'n til Ruud er det vel en fra FMS som eier nå, hvis han ikke har solgt den videre igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 Den gamle dtm'n til Ruud er det vel en fra FMS som eier nå, hvis han ikke har solgt den videre igjen da.. Hadde vert noe å fått kløra i! Sitter vel S50 i den med carbon bok å hele pakka? Huska jeg så noe om den bilen en eller anna gang. Kan det ha vert på en Gatebil film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Har ikke fått tatt noen gode bilder selv, men her er annonsebildene av min. 100% original med originallakk og 76000km på telleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 Hadde vert noe å fått kløra i! Sitter vel S50 i den med carbon bok å hele pakka? Huska jeg så noe om den bilen en eller anna gang. Kan det ha vert på en Gatebil film? Stemmer. Det var også en 4-5 siders rep. om den i et gatebilmag for en god stund tilbake. Ikke mye tilfeldige løsninger på den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 FET Evo2!! Er den kommet i ditt eie? Da er det nok i bladet jeg har sett det. Men det er lenge før min BMW karriere så kanskje jeg må ned i blad lageret mitt å leite fram der bladet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet November 14, 2009 Share Skrevet November 14, 2009 FET Evo2!! Er den kommet i ditt eie? Ja, det har den. Har hatt den siden juni, bruker den bare en finværsdag innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 15, 2009 Forfatter Share Skrevet November 15, 2009 Hva kom den herligheten på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovangs00 Skrevet November 15, 2009 Share Skrevet November 15, 2009 Hva kom den herligheten på da? Nja... For å si det sånn så kom den på 100k mer enn jeg fikk for e92'en min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 25, 2009 Forfatter Share Skrevet November 25, 2009 Så pass ja Men det er vel verdt pengene! hehe! Noen som har noe E30M3'sk å dele? heh Tips og triks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå