Gå til innhold

Post bilder av DIN E30M3 her :)

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, det jeg legger i ombygd er de som ikke har WBSAK chassis nummer. Altså det som er omsveist fra vanlig E30. Om det er annen motor i den spiller ingen rolle.

Men for all del, post opp selv om det er ombygd fra vanlig E30. Bare husk å bemerk det ;)

Den sisste her var veldig pen!!

Takk for det. :D Kjekt og høre sånt etter mange timer og penger.

Er ikke helt ferdig enda, men skal ta det siste i vinter så den blir 100%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i den andre tråden, syyyyykt fet den bilen ble! :D Få på noen 100hk dekaler så blir det nok enda bedre!

Men er det noen som vet hvem som sitter å ruger på den gamle Gr.A bilen som Ruud-Racing hadde og om det er noen DTM/grA biler rundt om i det ganske land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle dtm'n til Ruud er det vel en fra FMS som eier nå, hvis han ikke har solgt den videre igjen da..

Hadde vert noe å fått kløra i! Sitter vel S50 i den med carbon bok å hele pakka?

Huska jeg så noe om den bilen en eller anna gang. Kan det ha vert på en Gatebil film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vert noe å fått kløra i! Sitter vel S50 i den med carbon bok å hele pakka?

Huska jeg så noe om den bilen en eller anna gang. Kan det ha vert på en Gatebil film?

Stemmer. Det var også en 4-5 siders rep. om den i et gatebilmag for en god stund tilbake. Ikke mye tilfeldige løsninger på den bilen der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...