SSM Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Er sånn fake greier det hehhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Nydelig bimmer Helgeb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Blåser liv i denne tråden igjen jeg, er vel ett par e30 M3'er som har fått nye eiere i sommer, kom med nye bilder folkens !!! Har hvertfall hatt en real shine og oppgradering på min i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 fin m3 thomas ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Noen bilder av min etter en kjapp vask. Mere senk skal på, toning av rutene, og muligens noen andre felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Pen bil, men den trenger mer senk som du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Her kommer noen bilder av goe gamle ///M'en min og 1988 BMW M3, en av 148 produserte Europameister Celebration utgave med 123.000km på speedoen. Original foruten om Startec baklamper, Sotede DE lykter, Evo 2 leppen, 25mm senk og Azev felger. Originale BBS 16 og BBS RS 16 ligger å venter i garasjen! Her på Gatebil Rudskogen fredag 2010 - Takk til T.A.S for bilde Fra gatebil lørdag. Fikk ikke plass på utstillingen Litt fra ferie i Tyskland. Fikk vaske bilen i hagen til Onkel og Tante Her litt bilder fra sosial morro i lokalmiljøet Sunnhordland/Kvinnherad Før bremsing hos Husnes Pit Stop Service Ingvard, Meg, Larsen-Racing og Øystein! Kvaliteten er beklagelig mobilkamera, men eg synes det er verdt det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Står det ///M5 på den hvite M3-en, eller bare ser det slik ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Her kommer noen bilder av goe gamle ///M'en min og satan så fin! Råe felger også. Azev blir så gromt når bakfelgene får solid kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Her kommer noen bilder av goe gamle ///M'en min og satan så fin! Råe felger også. Azev blir så gromt når bakfelgene får solid kant. Takk for det Torek Hadde noen breiere felger med kant eg skulle ha fremme også, men de var så skeive at eg måtte kjøpe nye. Blir nok BBS RS utpå høsten, når eg får lakkert/montert dem Langdal Det er nok M3 det står En tidligere svart, original 195hk. Nydelig bil, hvit kler de bilene utrolig godt spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Noen bilder av min etter en kjapp vask. Mere senk skal på, toning av rutene, og muligens noen andre felger. For en utrolig strøken,pen,spennstig å sexy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Takk for det bimmersimen! Blir endel oppgraderinger etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Flotte grombiler her karer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Sjeldent syn med cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå