Gå til innhold

Post bilder av DIN E30M3 her :)

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 238
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idiotiske ord å bruke i en tragisk dødsulykke!! Kjente han som døde. Hvem kan legge handa på hjerte her å si at de aldri har kjørt for fort? Sansynligvis ingen!

Men men.. nok om det.

Må se om ikke jeg får lagt ut ett bilde og to senere 8)

Helt enig med deg, det blir litt for dumt. Ellers så må du absolutt få lagt inn noen bilder her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klare eg bare ikkje å la vær! :

Fy faen for ein idiotisk film av den bilen!!

"Tribute til gamle-bilen min; huff så forferdelig at du er knust". Med tanke på at det var ein 22åring som omkom i den ulykka, så er den bilen så inn i granskauen ubetydelig! Det der var bare så patetisk at det grenser til Idioti/galskap. Får ikkje håpa at nåken av dei som sto han nærmast ser det tullet der.

Med forbehold om missforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tribute til gamle-bilen min; huff så forferdelig at du er knust". Med tanke på at det var ein 22åring som omkom i den ulykka, så er den bilen så inn i granskauen ubetydelig! Det der var bare så patetisk at det grenser til Idioti/galskap. Får ikkje håpa at nåken av dei som sto han nærmast ser det tullet der.

Nå må du ta det helt med ro her!! :evil:

Det var jeg som lagte denne filmen, det var jeg som solgt denne bilen til han og jeg ble også kjennt med denne karen.

Filmen er til minne for han og bilen.

Tror du ikke jeg ønsker at jeg aldri hadde solgt denne bilen, så livet hans kunne vært spart. Tror du ikke jeg tenker på familie og venner som sitter igjen med all sorgen.

Det er nå samme faen med bilen, er jo livet som gikk tapt her som er tragisk. Det var min måte og minne han på, fordi jeg hadde masse film av bilen ikke han han!!

Så med ingen respekt til deg: go fuck yourself :!::!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den der skulle du nok ikke solgt, så hadde nok både bilen og han som kjøpte den vert i live i dag!

Var skikkelig snop den bilen der! Og den motoren som er så veldig riktig å ha i E30M3 :D Og den lyden! håhå!

Så... bilen er smadra? =/

Så til de grader!

Søk på skiltnummeret til den på Youtube, ligger et par filmer der som minne! På den ene der så er det et bilde på slutten fra ulykka.

Faens møkkafolk.... Synd med slike ulykker, men jævli uansvarlig.

Får ikke sett videoen på jobben =p

OT: Men "uansvarlig" og"møkkafolk"?? Står jo ikke nevnt ETT sted hvorfor bilen krasjet..

Nei for det kan man jo sikkert ikke tenke seg en gang??

Er det feil å si at det er uansvarlig? Og at personen som kjørte seg så inn i helvete ihjæl ikke var vettug?

Hadde jeg hatt en kompis som hadde smellt i fjellveggen i 200 km/t hadde jeg nok faktisk ikke tenkt "stakkars han" men "stakkars de som sitter igjen" Det å kjøre fort er en risk å ta..... Greit, sorry for at det stakk i noen, men er faktisk den personen som trår gassen igjennom gulvet som er idioten.

Har kjennt folk som har skutt seg selv, men jeg kan faen ikke fordra folk som gjør det fordet, jævli unødvendig.

Så, i et forum skal man kunne yttre meninger som en del av ett demokrati, dette er min mening. Face it, reality sucks.....

Nok OT fra meg, peace out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ta det helt med ro her!! :evil:

Det var jeg som lagte denne filmen, det var jeg som solgt denne bilen til han og jeg ble også kjennt med denne karen.

Filmen er til minne for han og bilen.

Tror du ikke jeg ønsker at jeg aldri hadde solgt denne bilen, så livet hans kunne vært spart. Tror du ikke jeg tenker på familie og venner som sitter igjen med all sorgen.

Det er nå samme faen med bilen, er jo livet som gikk tapt her som er tragisk. Det var min måte og minne han på, fordi jeg hadde masse film av bilen ikke han han!!

Så med ingen respekt til deg: go fuck yourself :!::!:

Som eg skreiv; Forbehold om missforståelse.

Når eg såg den filmen der så vekte det minner om all elendigheten vi har hatt i Kvinnherad! Når du kjenne bakgrunn, hendelsen og ting som har skjedd i ettertid så meine eg at det er skivebom å legga ut nåke sånt.

Men, det er nok 1000 meininger om dette òg, så eg legge inn årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene.

htm01p2lsrorb2os1zaq.jpg

e2h3xd5m2qjehyas6q96.jpg

d0n0p7nkgagsor2atvi4.jpg

Fyyy faen, så rått, hvor kjøpte du carboninnsuget, såg så fantastisk flott ut:-)

Helt nydelige E30 M3'en dere har :D

Boksen ble kjøpt hos KK Automobile i tyskland.. Det har 5" hull noe som er 1" større en de andre boksene som er rundt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...