Gjest Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 det går en sort m3 med rød striper i trondheim.men det er ikke denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Røren Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Masse fint å sjå her! Ett bilde ta bilen min, ska prøve å få tatt nokkre nye:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Sykt råe biler Den svarte med røde striper er min favoritt da Men de andre var også knallrå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene. på tide med nye bilder snart!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene. på tide med nye bilder snart!? Tror den trenger en omgang med voks først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 mange flotte biler her, e30 M# er en av mine favoritt biler Syns den svarte med rød stripe var konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 veldig bra tema, gøy og se strøkene m3 er ...,her kommer enda et bilde, av en med s38b38... Er det denne med lilla flakes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Siste bildet jeg tok av min i sommer etter at jeg satte på de røde stripene. på tide med nye bilder snart!? Tror den trenger en omgang med voks først men det kan vi ordne fått meg MEGUIARS g220 DA maskin nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 sånn så den ut for 1 måneds tid siden... Noe forandret og oppgradert siden det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Og slik har den blitt nå, fått på litt rustfri eksos og lettet noen kilo samt litt reklame... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Ingen tvil om at du har en fin og en utrolig tøff M3 der...! Men sorte felger på den bilen syns jeg var fyyyyy! Felgene blir borte på bilen...og de drar liksom ned helhets-bilde av bilen. men dette er min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Whooha!! Min M3 på ACR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Masse fint å sjå her!Ett bilde ta bilen min, ska prøve å få tatt nokkre nye:) Dette her var det fineste bildet jeg har sett i tråden tror jeg! Nice 1, buddy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Noen bilder av den gamle bilen min,bildene er dårlige da jeg skanna dem fra printa bilder. Men bedre enn ingenting,eneste jeg har igjen av den da den blei stjælt for 3år sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 det går en sort m3 med rød striper i trondheim.men det er ikke denne Raymond sin det. Er tråd her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå