henrik190 Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Det er meldt svinaktig bra vær neste uke, og i den forbindelse må vi ut å teste STRIPA!! Denne gangen gidder vi ikke reise så langt, så vi stopper opp på Strømmen! Regner med vi får oppleve en god gammeldags stripa testing! Håper det dukker opp mye folk, biler og morsomheter, slik det alltid pleier å være hver bidige sommerkveld på Shell stasjonen. Denne koselige aften vil finne sted på onsdag 24 juni, på Strømmen i Akershus. Kommer du? Spre gjerne ryktet! Vi tipper vi ankommer stedet i 2000 tiden! Hilsen Glenn Rodney Skog og Camilla i GATEBIL Magazine! _________________ Sjekk ut fotobloggen min!! http://blogg.camillast.com/ Mob: 90162827 Mail: camilla.gatebil@aller.no
winchester Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Helvete, virker som at dere har et veldig godt BMW-miljø der nede, skulle vært litt (mye) bedre her oppe!
316 Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Er med jeg vettu, hvis du henter meg. "Bor" 5 minutter unna.
Clerion Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Klart jeg henter =D bare jeg får ei adresse jeg så, prøve å få med Atle og ratt. Klar jea
Torek Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Klart jeg henter =D bare jeg får ei adresse jeg så, prøve å få med Atle og ratt.Klar jea Da kan vi kanskje kjøre i følge nordover igjen når kvelden er over da? Tror jeg må ta turen dit jeg også
Clerion Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Klart jeg henter =D bare jeg får ei adresse jeg så, prøve å få med Atle og ratt.Klar jea Da kan vi kanskje kjøre i følge nordover igjen når kvelden er over da? Tror jeg må ta turen dit jeg også Den er roger =D
badsha Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 er jævlig hypp, har du noe sånn ca adresse så jeg kan slå inn på gps, da jeg ikke kjenner til stripa heehe
OLEZZ Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Fjellhammerveien 1 ,2010 Strømmen er adressen til shell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå