-Erik- Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Lurer på hvor stor forskjellen er på disse to. Tenker da ikke på hk antall, men den merkbare forskjellen fra å kjøre en 3.0 til en 3.2 m3. Noen med personlige meninger eller synspungter? Takker på forhond for svar Mvh
Øyvind L. Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 S50B32 går bedre. Du merker bra forskjell.. Har du penger kjøper du 3,2l.
oddis Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Og har du ikke penger så kjøper du B30 og kjøre på kort diff utveksling 6 trinns kassa gjør også ting bedre. Skulle vært påbudt i alle biler, makan til verdi pr. krone, og stor økning i lettkjørbarhet.
-Erik- Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Da er spørsmålet om man merker så stor forskjell at det er verd så mye ? Eventuelt trimme b30'n for pengene Men med tanke på ombygg er det vel litt mere stress med b32?
Ullsokk Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Blir fort penger ut av det hvis du skal trimme en s50. Ville gått for 3,2. Ikke noe mer stress å bygge om det enn 3,0.
oddis Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Drive å trimme S50 er for spesielt intresserte, siden det koster og krever endel knowhow. Er det mye effekt du vil ha så handler du deg bare en M50B25 og koster på den 30-50k i turbokonvertering, så har du 400hk. Men holdbarheten kan være så som så..
E30_Dale Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Kjøper du en S50B32, hvis du skal trimme innvendig ville jeg ikke gjort noe mer enn kavssere kammer. Som det blir sagt krever noe mer trimming endel knowhow på S50'ene. Men 2 kvassere kammer, chip, alu svinghjul, gromm clutch og effektanlegg, så går det jævli bra nokk:-) hehe. MEN UANSETT, hvordan man ser og vender på det så koster det peng å trimme S50.
-Erik- Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Blir fort penger ut av det hvis du skal trimme en s50. Ville gått for 3,2. Ikke noe mer stress å bygge om det enn 3,0. Neiok. Men koster jo endel mere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå