Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor stor forskjellen er på disse to. Tenker da ikke på hk antall, men den merkbare forskjellen fra å kjøre en 3.0 til en 3.2 m3.

Noen med personlige meninger eller synspungter?

Takker på forhond for svar :)

Mvh

Skrevet

Og har du ikke penger så kjøper du B30 og kjøre på kort diff utveksling :lol:

6 trinns kassa gjør også ting bedre. Skulle vært påbudt i alle biler, makan til verdi pr. krone, og stor økning i lettkjørbarhet.

Skrevet

Da er spørsmålet om man merker så stor forskjell at det er verd så mye ? Eventuelt trimme b30'n for pengene :P

Men med tanke på ombygg er det vel litt mere stress med b32?

Skrevet

Blir fort penger ut av det hvis du skal trimme en s50. Ville gått for 3,2. Ikke noe mer stress å bygge om det enn 3,0.

Skrevet

Drive å trimme S50 er for spesielt intresserte, siden det koster og krever endel knowhow.

Er det mye effekt du vil ha så handler du deg bare en M50B25 og koster på den 30-50k i turbokonvertering, så har du 400hk. Men holdbarheten kan være så som så..

Skrevet

Kjøper du en S50B32, hvis du skal trimme innvendig ville jeg ikke gjort noe mer enn kavssere kammer. Som det blir sagt krever noe mer trimming endel knowhow på S50'ene.

Men 2 kvassere kammer, chip, alu svinghjul, gromm clutch og effektanlegg, så går det jævli bra nokk:-) hehe.

MEN UANSETT, hvordan man ser og vender på det så koster det peng å trimme S50.

Skrevet
Blir fort penger ut av det hvis du skal trimme en s50. Ville gått for 3,2. Ikke noe mer stress å bygge om det enn 3,0.

Neiok. Men koster jo endel mere da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...