Rostad Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Da fant jeg ut at det var på tide med å lage en tråd om bilen min. Har hatt den siden Februar nå. Orginal m-sportbil. Er meget fornøyd med den. Noe småtteri er det, men har planlagt å fikse det meste og oppgradere forskjellig etter hvert. Utstyr på bilen: M-sport fangere M-sport understell M-sport ratt Cruise-control Sportsstoler (alcantara) Ryggesensor bak Regnsensor Xenon nærlys Skipose Avtagbart hengerfeste Fant et ark under baksetene med utstyrslisten, men det er bare tallkoder, så er på utkikk etter en side på nett hvor alle er forklart.. Hadde bilen på tilstandsrapport på strandveien auto når jeg kjøpte den. Der kom følgende fram: Slitt dynamoreim Slitt fronrute Deffekt eksosfeste Slitt opphengskule på bærearm Rust v fører døren. Planer: Skifte eksosfeste Lappe bakfanger(sprekker fra forige eier) Skifte knekt deksel ved setejustering Se om jeg får polert eksosstussen så den blir blank. 19" felger. Sikler på CSL Hella facelift fram og bak. Xenon. Justerbart senkesett Bakrutesenker Kromringer i instrument Navigasjon. Langt fram i tid når jeg tar meg råa til noe som er kjekt å ha Har gjort: Bytte bærearm Bytte ryggesensor. En som gikk sund 2 mnder etter jeg kjøpte bilen. Skifte dynamoreim Skifte AC reim KN innsatsfilter Skifte knekt del under fanger ved tempsensor. Del av innerskjerm. Blaupunkt THA475PnP Harman Kardon CA-1500M JBL P1222 12" sub FK Highsport Coilovers. Hadde bilen på varmpolering i dag. Var en som hadde skrapa inn i fører sia så det hadde blitt mange striper over ca 15cmx40cm. Fikk heldigvis bort det meste. Og bilen ble blank og fin! Bildene er tatt med mobilkamera. Justert levels i photoshop. men d kom fram _MYE_ steinsprut :/ men må vell rekne me det på en 9 år gammel bil. Nesten så jeg vurderer å få lakkert hele framfangern. Hopper på krykker for tiden, så ikke mye jeg for gjort me bilen. Skal Støvsuge og rydde invendig å få tatt bilder av interiør senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Flott bil! Vurderte e39 selv men landet på e46. Må si bilen din så veldig elegant ut! Er det skinninteriør? Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Pen E39! Noen M5-speil hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Flott bil! Vurderte e39 selv men landet på e46. Må si bilen din så veldig elegant ut! Er det skinninteriør? Mvh Torstein. Takk nei, det er alcantara. Tenker å rengjøre innvendig i morgen, så skal prøve å få tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2009 Pen E39! Noen M5-speil hadde gjort seg Har vurdert det, blir kanskje når jeg har noe cash til overs bli justerbart senkesett først tenker jeg. Så jeg har noe å drive med i ferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Vært ute å reingjort sånn passe i biln i dag. Tok noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da har jeg vært på bilradiospesialisten og handlet litt De manglet jo selfølgelig adapterkablene som skal være mellom spilleren og forlengelsenkablen til forsterkeren. Men blir vell ikke montering med en gang.. Fikk vaska bilen hos Ren Bil på heimdal. De er greie å ha me å gjøre Tok et bilde av glise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Bilen var rett og slett kjempeflott. Digger alcantarainteriør. 19" CSL hadde gjort seg storveis på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Sjå der ja, vart blank å fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Hey, sitter og ser her på prosjekte ditt.. Du skriver her inne at du har planer om og sette inn navigasjon senere.. Da anbefaler jeg og ikke org bmw navi, men heller og kjøpe seg kenwood, og bygge om stereoen i hele bimmern=) Jeg gjorde dette i min e39 touring, og det ble supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Berre eit lite tips: Eg hadde ein liten rust flekk ved innervalsen på fører dør på min E39! Eg lot det være da det ikkje syntes så godt! Men det fekk eg angre bittert på siden da eg 1 år etterpå skulle ta rusten viste seg å ha spredd seg te heile døra å eg måtte ha nye dør!!! Rekninga kom på 15000kr!!! Få vekk den rusten raskt:) Ellers ein fine E39:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 har ikke sjekket så nøye hvor den rusten v døren er, men lurer på om de kan ha skrevet feil, for jeg fant en bra rustflekk ved C stolpen tror jeg d heter Nederste hjørne mot bakdekket. I dørkarmen der var d rust Får vell se om jeg finner noen som kan fikse det skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Fikk gått over panseret på fredag for steinsprut. tok et 50/50 bilde Var vanskeli å få dosert rett mengde lakk med ei nål, så d ble litt for mye noen plasser, men helhetsintrykke ble jeg fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Se der ja var tråden om bilen din ja. Flott E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå