Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger fortsatt

hei trenger effekt potte , helst DTM stuss men alt av interesse. det er 2 løps eksos anlegget jeg har. så må være samma inn t potto

Eller hele eksos annlegget til 325 med katta men uten monifoil

Skrevet

Hei.

Har en Remus effektpotte fra 328, som også er lik 325. To store rette rør bak. Tipper 9 cm pr rør. Følger med godkjenningspapirer.

Ser at det er blitt sveiset på oppsiden, så regner med at noe av innmaten er fjernet. Lyden er ganske rå, ikke for høy. Men pga motorombygging tar jeg ikke sjansen å bruke den pga visning.

Remus er jo et topp merke, og potten er i veldig bra stand ellers.

Skal til Bergen på torsdag og reiser igjen på søndag. Så det er mulig å treffes en sentral plass for enkel levering. Så sparer en fraktkostnader.

Prisen er 700 kr.

Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet

ok men på enden er det senka i dimensjonen så den glir inn på orginal rørene fra katten sant? kordan er ende stussen på denne? oval eller dtm? litt skeptisk om den e kødda med. skal ikke høres ut som en syk japse tralle som kommer durene fra nord askøy. skal ha rolig og normal bmw lyd, har nett bygd om til 325 og.

Skrevet

Potten har samme rørene som original 325 potte. På grunn av at den ene festebraketten var knekt på katalysatoren, måtte jeg kappe av flensen. Laget et spor i røret, og bruker eksostetning og en vanlig eksosklemme. Fungerer helt fint.

Lyden er ikke veldig høy. Men er jo dypere og kraftigere lyd enn standard potte. Den kommer fra en velholdt 328 i Sveits. Der kjører de mye fortere enn hjemme hos oss. Tror ikke at potten hadde vært montert hvis lyden var for høy.

Du får se hva som dukker opp av alternativer. Jeg må i alle fall ha beskjed innen onsdag hvis du vil ha den.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...