torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 hehe.. rustsveisinga er kommet i gang, men du får vente til freddan.. er i tr.heim en tur:wink:
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 nope.. er på besøk hos dama nå, blir ikke potte før neste fredag. Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe den jeg har funnet da.. du får se på tråden om den.
jon///M Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 er denne du pratet om på gs treffet da ja:) ser ut som det blir et bra bygg dette:)
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 jess, håper på det. Om jeg ikke er den beste biloppretteren så er det iallefall morro. Bilen blir nok ferdig etterhvert. Update med bilder kommer på fredag;-)
torgeirb Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Har vel ikke skjedd så mye.. har sveisa litt mer rust et du ser på bildene, men annet en det rakk jeg å noen kompiser bare akkurat å få ferdig verkstede før jeg dro i millitæret.. Kommer bilder av det også når jeg kommer meg hjem..
torgeirb Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Her har det skjedd utrolig lite i det siste, så jeg får vel legge ut noen bilder av hva jeg har holdt på med. Når det gjelder bilen har jeg ikke kommet noe lenger, men jeg og to kompiser har i det minste fått satt oss opp et verksted sånn at det skal bli enklere å hente motivasjon. Grunnen til at jeg ikke har kommet lenger er millitæret og generell latskap. Når det er sagt har jeg et lite håp om at prosjektet nå skal begynne å krabbe videre Her er et par bilder av verkstedet.
torgeirb Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Da var det tid for en liten update.. Det er en uke til jeg skal tilbake armyen å tenkte jeg skulle få fiksa litt på bilen.. Det ble i dag bestemt før rustsveisingen fortsetter at bilen skal sandblåses. Derfor driver jeg da med å strippe bilen helt ned. Jeg ble ferdig forran på bilen i dag, og skal tak bak i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå