SpiderPig Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Hei, har en bmw e36 318is som hyler noe innmari fra motor rommet når jeg svinger, regner med at dette har noe med servoen å gjøre? Er liksom når servoen har stor motstand det hyler, f.eks når bilen står rolig mens jeg svinger. Hørt at flere med e36 har samma problemet. Hva må jeg bytte/fikse?
Robin L Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 er det nokk olje på servoen da? vært borti at det kan bli litt hyling om det er lite olje..
andreasrr Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 servo reim ??? er ganske så sikker på at det er multireim på e 36 m40 og m50 serien;) vil nok tru det er lite atf olje på servo pumpa eller at en av de røra som går under forstilgen er klemt (det skjedde med meg)
SpiderPig Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 servo reim ??? er ganske så sikker på at det er multireim på e 36 m40 og m50 serien;) vil nok tru det er lite atf olje på servo pumpa eller at en av de røra som går under forstilgen er klemt (det skjedde med meg) peila oljen, det var nokk olje, men den var grå :/ burde kansje byttes, men skal ikke bli lyd bare fordi oljen er gammel? skal sjekke opp om røra er klemt
Mipplemuh Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Der er nok servoreim på m42 ja.. Hadde nøyaktig samme prob på min 318is og da var reimen klar for utskifting.. hadde også ramlet av en bolt så hele servopumpen var litt løs Ordnet seg etter ny reim..
Scampi Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Min ulet litt (M43B18) og det fikset seg etter litt ny olje
SpiderPig Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Der er nok servoreim på m42 ja.. Hadde nøyaktig samme prob på min 318is og da var reimen klar for utskifting.. hadde også ramlet av en bolt så hele servopumpen var litt løs Ordnet seg etter ny reim.. egen reim ja kjente på den nå, er slakk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå