BMWlofoten Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 ja er selv veldi fornøyd med arbeidet svolvær speiallakkering som har gjort lakkjobben må bare si at de er svært dyktige
winchester Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Ikke så verst, men fjern reklamen i frontruta!
Gjest Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Ja denna så bra ut! Men enig, ta bort de greiene i frontruta! ; o
babjorn Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Pen bil,men bs bildeler er bare dritt/bedre å ta den bort eller sleng på GS bildeler i steden
BMWlofoten Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Skrevet Juni 23, 2009 ja men da skal jeg følge oppfordringen deres noen som har en alpina motor på lager (a) trenger så sårt flere Hester:P
BMWlofoten Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Skrevet Juni 30, 2009 ja dær va streamern røska vækk:) - turbo er handlet inn. ( turbo fra en volvo940 ) - grenrør sveiser jeg sammen iløpet av fellesferien. så får vi se hvor det bærer det her har troa på det her men har en liten misstanke som ligger å lurer ( nesten slik som russern på grensa) det her kommer til å slik vi sier i lofoten " D hær kjæm t å gå t fanes" men vi får se:)
BMWlofoten Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Ja da har jeg kjøpt meg en turbo:D og ferien har begynt så nå er det bre å få fiksa manifolden og litt små fiksfaks så får vi se hvor det går det her;)
fazerfreak Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 du må legge ut noen bilder av bygginga også da..
lloydsb Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 heller hiv i en m20b25 ikke så mye modd.. syntes bilene var penere før lakk .. passet ikke matt svart i det hele tatt. må lakkere noen detaljer i annen farge evt
m50teck Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 er ikke mange så bygger om sine m40b16/18 motorer til turbo liker å se dette har tenkt på de selv har ein e36 318i som eg har lust å prøve meg på har ein 318tds som eg tar mange deler fra siden denne har turbo orginalt så er de mange deler som glir rett inn i e36 orginalt. intercooler etc. tviler på du er ute etter ein hissig supre drifte bil men bare de å ha turbo i ein m40 motor er bare skam bra ser fram till dette viss de blir til noe
ZhilleN Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Ble dirtbra dette her, ikke mange som kjører mate stil Eneste er jo felga, og motoren din, den kunne vært litt kvassere, sats heller på 338turbo i denne også ha 316 merke på bagasjen kult prosjekt
BMWlofoten Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Skrevet Juli 4, 2009 ja er jo arti å prøve .... jeg liker å prøve alt for å se va man kansje ikke bør gjøre igjen \:D/ men er jo stas å ha en BMW 316ti,har foresten embleme på bake dær det står 316TI så blir jo arti når det kommer større motor i den:P "ja det der var en sprek bil det"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå