Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja denna så bra ut!

Men enig, ta bort de greiene i frontruta! ; o

Skrevet

ja dær va streamern røska vækk:)

- turbo er handlet inn. ( turbo fra en volvo940 )

- grenrør sveiser jeg sammen iløpet av fellesferien.

så får vi se hvor det bærer det her :lol:

har troa på det her men har en liten misstanke som ligger å lurer ( nesten slik som russern på grensa)

det her kommer til å slik vi sier i lofoten " D hær kjæm t å gå t fanes" :lol:

men vi får se:)

Skrevet

Ja da har jeg kjøpt meg en turbo:D

og ferien har begynt så nå er det bre å få fiksa manifolden og litt små fiksfaks så får vi se hvor det går det her;)

Skrevet

heller hiv i en m20b25 ikke så mye modd..

syntes bilene var penere før lakk :P .. passet ikke matt svart i det hele tatt. må lakkere noen detaljer i annen farge evt

Skrevet

er ikke mange så bygger om sine m40b16/18 motorer til turbo liker å se dette har tenkt på de selv :D har ein e36 318i :) som eg har lust å prøve meg på har ein 318tds som eg tar mange deler fra siden denne har turbo orginalt :D så er de mange deler som glir rett inn i e36 orginalt. intercooler etc. tviler på du er ute etter ein hissig supre drifte bil men bare de å ha turbo i ein m40 motor er bare skam bra :D ser fram till dette viss de blir til noe :D

Skrevet

Ble dirtbra dette her, ikke mange som kjører mate stil :) Eneste er jo felga, og motoren din, den kunne vært litt kvassere, sats heller på 338turbo i denne ;) også ha 316 merke på bagasjen :) kult prosjekt ;)

Skrevet

ja er jo arti å prøve .... jeg liker å prøve alt for å se va man kansje ikke bør gjøre igjen \:D/

men er jo stas å ha en BMW 316ti,har foresten embleme på bake dær det står 316TI så blir jo arti når det kommer større motor i den:P

"ja det der var en sprek bil det"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...