BMWlofoten Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Nei jeg må nok krype til korset å si.... d hær gidd eg fan ikje:P.. eg kjøp meg en 320i/325i motor! eg jær d ænkelt! så håper det er noen som blir fornøyd da:P det har blitt mye frem og tilbake med dette prosjektet, men det er fordi jeg vil enten ha en turbomatet 316i bare for å se hvordan det går, men så vil jeg også han en helt strøken 325i bare for sjarmen og lyden sin del... så jeg sitter liksom midt oppi det hele og klarer ikke å røre meg av flekken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Da ville jeg nok vurdert å skaffa meg en original 6er bil.. Og vær så snill å kast den vinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 smak og behag. men 6er skal jeg ha, er en nydeli lyd av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 du må huske det at hvis du skal ha en m50 motor i bilen din så må du enten ha motor fra e34 eller hvis du bruker fra e36 må du bytt bunnpanne til en fra e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 du må huske det at hvis du skal ha en m50 motor i bilen din så må du enten ha motor fra e34 eller hvis du bruker fra e36 må du bytt bunnpanne til en fra e34 hvordan er festene til M50 motoren? glir den rett inn i e30en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Koffor hive den vingen da?? Noe rart med noen av folka her på forumet.... Ser bra ut dette! Men ja prøv og få ordnet noen andre farger på detaljer.. Blei litt trist bil eller noe? skal ikkje masse til, kansje noen kvite felger eller noe? enkelt og lakke det;-) Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 du må huske det at hvis du skal ha en m50 motor i bilen din så må du enten ha motor fra e34 eller hvis du bruker fra e36 må du bytt bunnpanne til en fra e34 hvordan er festene til M50 motoren? glir den rett inn i e30en? på koed får du kjøpt egene fester til m50 i e30:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 ja da var vi igang igjen... nytt innsug er montert, bensintrykksreg og powerfilter... vart litt ekstra guffe av det bilder kommer om ikke alt for lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Ny innsugsmanifold Her har vi da Turboen (T3) (jævli dåli bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 fint insug. har vel ikke 1 extra ? et riktigt bugd insug gir vist +15whp på is motoren. så litt effekt bør du få ut av da http://www.m42club.com/forums/showthrea ... let&page=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 har sott på btr nå så guffe vart DET! siden motoren er så liten så mærker man fort når et parr hester til er under panseret;) funka fjell d dær:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 montert turbo;) btr:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fazerfreak Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 blir bra dette skal du ha stabstag mellom turbo og motor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 må vel ha det og et stabstag mellom støtdempertårna;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet November 14, 2009 Forfatter Share Skrevet November 14, 2009 ja da va det sluttnen på det her prosjekte.... skal legge inn flere bilder av bilen og kansje en liten video. som oppsumering så driter jeg i hva di med 6ere sier for det å turbokonvertere en 316i m40 funker som bare juling!!! responsen på bilen går drastisk opp... vil faktisk si at jeg tar både en 320 og 325i på aks,men ...Men! ikke på toppfart da selfølgeli, med det at 316 har bare fire sylyndere som da resulterer i bedre reaksjon.. Så til dere somhar en 316i/318I så funker det bare fint å turbokonværtere disse motorene M40 motorene er SATANS holdbare:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå