Gå til innhold

BMW e30 316I motor: M40 turbokonværtering

BMWlofoten
 Share

Anbefalte innlegg

Nei jeg må nok krype til korset å si.... d hær gidd eg fan ikje:P.. eg kjøp meg en 320i/325i motor!

eg jær d ænkelt!

så håper det er noen som blir fornøyd da:P

det har blitt mye frem og tilbake med dette prosjektet, men det er fordi jeg vil enten ha en turbomatet 316i bare for å se hvordan det går, men så vil jeg også han en helt strøken 325i bare for sjarmen og lyden sin del...

så jeg sitter liksom midt oppi det hele og klarer ikke å røre meg av flekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koffor hive den vingen da?? Noe rart med noen av folka her på forumet....

Ser bra ut dette! Men ja prøv og få ordnet noen andre farger på detaljer.. Blei litt trist bil eller noe?:-P skal ikkje masse til, kansje noen kvite felger eller noe? enkelt og lakke det;-)

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må huske det at hvis du skal ha en m50 motor i bilen din så må du enten ha motor fra e34 eller hvis du bruker fra e36 må du bytt bunnpanne til en fra e34

hvordan er festene til M50 motoren? glir den rett inn i e30en?

på koed får du kjøpt egene fester til m50 i e30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 2 weeks later...

ja da va det sluttnen på det her prosjekte.... skal legge inn flere bilder av bilen og kansje en liten video.

som oppsumering så driter jeg i hva di med 6ere sier for det å turbokonvertere en 316i m40 funker som bare juling!!!

responsen på bilen går drastisk opp... vil faktisk si at jeg tar både en 320 og 325i på aks,men ...Men! ikke på toppfart da selfølgeli, med det at 316 har bare fire sylyndere som da resulterer i bedre reaksjon..

Så til dere somhar en 316i/318I så funker det bare fint å turbokonværtere disse motorene M40 motorene er SATANS holdbare:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...