Aroid Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Update av nydelerLås sylinder rundt om heile bilen med 2 nøkkler. nesten nytt (500kr) legger ut enda flere deler etter vært. bare spør om deler også som dere ikke ser her. alle låsene vil si tenningslås og hanskeromlås også? har du en radiator som passer i e30 og er stor nok til m20b23 m\turbo? alle lås rundt om bilen. Dører Hanskerom Tanklokk Bagsjerom Tenningslås Har en pre-face 325 radiator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoddevik Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 har du face-lift grøftelys enda? om du har hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Må få tenkt meg til i morgen kveld om det blir salg av delene. virker som det er ganske så stor interese for delene har du laget en salgstråd, men vet ikke om du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Må få tenkt meg til i morgen kveld om det blir salg av delene. virker som det er ganske så stor interese for delene har du laget en salgstråd, men vet ikke om du skal selge Alt er til salgs. Men no tok jeg feire. for dere som venter på pakken fra meg så blir det ikke sendt for 14juli eller dere som har sendt forskudd får velge selv som dere vill ha pengen tilbake eller vent på pakken sendes 14juli. Må bare beklager. i heile uka her som har det vær overtid. jobbet langt ut over natta. så no endelig har jeg ferie så stikker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 No har jeg sendt PM til alle som venter. Men beklager så meget. jeg også trenger ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 No har jeg sendt Pm til dem som har sendt til meg. Men må bare beklager for trægheten. Har hatt 2uker ferie også har jeg nettopp startet på jobb igjen så vart jeg sendt på ute oppdrag Men no er jeg heime igjen Men no er feire modusen over så selges deler igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 har du grøftelys til facelift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_pedersen81 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Hei Passer interiøret for en 2dørs cupe til en cabriolet? Er det solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Har du fremdeles interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 har du grøftelys til facelift ? Dem er nok solgt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Til dere som spør om interiøret. Dem er nok solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 vingen da ? .. solgt ? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas87 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Hva slags senkesett er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Hva slags senkesett er det? det er jamex. 45/45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Kan du oppdatere listen på fremsiden over hva som fortsatt er til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå