sv90 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 jeg har litt anlegg liggende etter gamle bilen jeg har 4 stk pioneer 6x9 høytalere på 350w hver 3 kanals tror jeg det er har også en hatte hylle til e36 med hull til disse høtalerene;) lurer også på om jeg skal selge subbene mine og forsterkeren men er ikke sikker enda.. subbene er 2stk 3000w pioneer subber og en digital dls forsterker på ca 1500 w rms i 1 ohm subbene er i kasse og ohmet ned til 1 ohm:) 3 farad BOSS kondensator dette må ikke selges så ikke kom med skam bud! dette spiller veldig bra! passer perfekt i e36 og e39 vartfall bilder kommer i kveld ! dette var kjøpt nytt rett før jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Bildene kom ikke i kveld.. Få opp noen bilder, muligens interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 hehe gikk helt i glemme boken får ordne det etter jobb i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 er og interessert i dette muligens. Må bare få opp noen bilder så vi kan få sett dette anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 her er noen bilder _) skal se om jeg ikke får tatt noen av forsterkeren og kondensatoren og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 bump selger ikke subbene men 6x9'ene og hattehyllen er bare og by på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 300inkludert frakt for 2stk 69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 var interessert i subene men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 hehe tok og satt inn subbene i e39 en spilte gankse så bra så da beholder jeg og 300 ink frakt for ett sett er 100% uaktuelt jeg betalte 1800 kr paret rett før jul da kan de heller ligge i garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Bekalger OT, men har gamlebilen din havnet i Kragerø? Var der i helgen og så en E36 parkert i en bakgate som må ha vært din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 ja den går i kragerø nå ja fått melding av flere bimmers folk som har spurt om jeg har selgt bilen for de har sett den i kragerø! bra folk passer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Lett å kjenne igjen med fine fargen og felgene da, og når jeg så bergensskilter i Jæger skiltholder var jeg ganske sikker, men ikke det jeg forventet å se da jeg virret rundt i Kragerø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 hehe nei det var det nok ikke er vel ikke så mangen estorill blå'e e36er der med jæger skiltplater snakket med han som kjøpte den, og han var super fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå