leif harald Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Hvor mye er det i avgifter på slike biler da? Alt for mye, moms og toll osv er betalt, papirene fra tyskland er bestilt og betalt så det kommer bare en regning til på 17-20 tusen. alså 120 tusen med skilt får den sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 120 000 for en så gammel bil? norge suger med sin elendige politikk.... bondevik...HAT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Kva har oslosenteret for fred med norsk avgiftspolitikk å gjera? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 "Kva har oslosenteret for fred med norsk avgiftspolitikk å gjera?" VAR VEL KANSKJE IKKE FREDSSENTERET HAN PRATET OM HELLER DA?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 er vel ikke noe å diskutere i en salgstråd det her. btw blame Stoltenberg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 litt,for jeg likte veldig godt bilen ^^,) er vel Bondevik som la inn regler ang. motorkraft da. Hele Norge skal kjøre rundt i biler med strikkmotor - hurra. Uansett,lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen_ Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Var mynta på opeth pål. Er nemlig der han befinner seg. Er nok regjeringa som er rette adresse. Lykke til med salget. Kikka på denne sjølv i tyskland, men fekk ikkje somla meg til nåke meir enn å sjå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Var mynta på opeth pål. Er nemlig der han befinner seg. Er nok regjeringa som er rette adresse. Lykke til med salget. Kikka på denne sjølv i tyskland, men fekk ikkje somla meg til nåke meir enn å sjå. bondevik = regjering på den tid! men uansett flisespikkeri å diskutere dette!;P Flott bil uansett dette her! lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Litt O.T, unnskyld.. men i min e30 4-dørs, har forrige eieren montert en gammel cd-veksler forran girstanga, der du har plassert 3-målere. det er skjært ut plass for cd-veksleren litt innover i midtkonsollen, så om jeg tar den ut, blir det stygt, men tenkte å montere målere der isteden, så det jeg lurte på var om den ramma de 3-målerne dine er montert i, er tilsalgs noen steder ? eller om noen har no kjennskap til dem? ..skulle virkelig hatt tak i en sånn ramme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 En kamerat av meg fløy 70mil for og kjøpe den gråe bilen i dag. Etter og ha blitt lovt att denn var rustfri og strøken. for det bør en e30 være for 120000ca. har selv sett mailene leif h har sent til han. Bilen var full av rust på jekkfester og under batteri bla+ att den ikke var pen i lakken. Så hvor det har vert spakklet bla.TRAGISK og lure folk på den måten. eneste som var som forventa var interiøret det var bra.Slike folk fortjener og få seg juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Lure folk? han fant selv ruste forran på begge sidene der jekkfeste er etter og gått under hele bilen med skruejern og pikket og bak under batterie. Jeg kan ikke fatte hvorfor han klakte på lakken, den er jo strøken i lakken spør du meg. Kan ikke kalle det en bil full i rust. se hvor det har vert sparklet ja, det vil jeg se. Bilen blir levert på karrosori verksted på tirsdag mest sannsynlig får sveising av de 3 plassene det var rust under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 3, 2009 Forfatter Share Skrevet August 3, 2009 Da har jeg laget ny salgstråd siden den sølv er holdt av en stund. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1283474#1283474 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Kvalitet koster heller en 20 år gammel e30 enn en ny bil idag med 100 problemer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg