Moe Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da er original eksoshale i alu montert... Blei litt bedre enn den koksgråe stussen som var der originalt... Venter spent på performance blackout griller-.-... Blackline lykter blir ordna i løpet av sommeren... Bilen begynner å ta form! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Mitt navn jo Flott bil foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Flott bil du har gratulerer! Men jeg lurer på en ting. Hvorfor er det ikke DVD-spiller i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Er business navi. Fungerer greit men skulle gjerne hatt pro navi... Får ikkje alt ein vil ha når ein driver med bruktbil kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Ah, skjønner Hvordan laster den in kart osv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 samme måte som din... kun dvd leser framme og cd veksler i bagasjerommet... NOkon som forresten har ettermontert ipod adapter til navi?`Kosta kvanta kroner tenker eg.... Hadde vore kult å fått det til dersom det ikkje koster skjorta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 flott bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen_ Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Moe: hvor får man tak i Ipod adapter ? Bruker bare AUX i min jeg. Men hadde vært mye greiere med et skikkelig opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 Originalt bmw tilbehør.. Skal visst være mulig å ettermontere... Bruker aux inngangen eg og... fungerer greit , men hadde vore kult å brukt i-drive til å styre sangene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Da var den originale performance grillen på plass. Syns bilen blei ganske sint. Får bli med dette hastebildet så får eg tatt noen skikkelige bilder med location i morgon.. Bilen også med kommende vinterhjul... spent på om 8,5" bakfelgen er klar for 225 dekk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Da var den originale performance grillen på plass. Syns bilen blei ganske sint.Får bli med dette hastebildet så får eg tatt noen skikkelige bilder med location i morgon.. Bilen også med kommende vinterhjul... spent på om 8,5" bakfelgen er klar for 225 dekk..... Ble flott med den grillen. Her er en link til bilder av mine vinterhjul (samme som dine) med 225 dekk både foran og bak, det blir litt strekk bak, men ikke så mye mer enn foran. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=85623 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ja det blei vanvittig bra. 194 m-sport hjula er jo faktisk felger som kler m-sport meget bra! Såg bra ut med 225 dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Fikk tatt noen bilder i møkkaværet her i ØStfold.. Noen som har noen wax anbefalinger å komme med? Har igrunn aldri voksa en bil.. kun brukt polish... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moe Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Var hos svigers og fikk vaska litt i dag.. blei bra "spark" i bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Denne likte jeg Pen farge ble bra med de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå