Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, ja får satse på det... de er ikke så dyre i sverige men sikkert mye avgift.... Rattrust, må være etter all den rattingen av gml mb`r i forsvaret da.. hehe

Satse på kjegler ja... hehe stiller med gatedekk så blir vel noen kjegler ja... hehe

• 2 weeks later...
Skrevet

Da var helgen vel overstått og fått bbrukt opp litt dekk... hehe fungert smertefritt en sessong, skal ikke klage da... Da blir motor plukket i løpet av 1-2uker så bærer det i vinterlager... hehe Artig dag på gardemoen..

Skrevet

Hehe takker, ser litt bleik ut med di hjula jeg hadde men... hehe takker for det... Måtte få brukt opp noe i 15" da disse ikke passer da bilen kommer ut fra lagring igjen ;-)

Skrevet
Hehe takker, ser litt bleik ut med di hjula jeg hadde men... hehe takker for det... Måtte få brukt opp noe i 15" da disse ikke passer da bilen kommer ut fra lagring igjen ;-)

hehe, ja du fikk vel brukt dem opp også så jeg :)

Skrevet

Gleder jeg meg til og... motor plukkes ut etter jobb torsdags kveld... hehe fri fredag så blir vel litt skruing natt til fredag så få vasket og polert, og satt bort bilen i helga.

Skrevet

blir det kammer og høy-komp. stempler i denne motoren ell? trenger vel ikke akkurat overhaling denne med den km. standen denne har, mye fint til hyggelige priser nå på f.eks- vac-motorsport i usa, med den dollarkursen som er nå, nå en skulle hatt masse cash :cry:

Skrevet

Blir nok ikke høykomp stempler, men blir kammer og plenium etc... Skulle hatt mye cash ja.... håper militæret betaler forsikringa og vinterlagringa... hvis de gjør det har jeg plutslig noen kroner til overs som er satt av til det... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...