hagenisse Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Da satser jeg på at du er satt ut av rattrust i 2011 og at jeg stiller med en M coupe i 2012! Kan heller se hvem som samler flest kjegler på søndag da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Hehe, ja får satse på det... de er ikke så dyre i sverige men sikkert mye avgift.... Rattrust, må være etter all den rattingen av gml mb`r i forsvaret da.. hehe Satse på kjegler ja... hehe stiller med gatedekk så blir vel noen kjegler ja... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Da var helgen vel overstått og fått bbrukt opp litt dekk... hehe fungert smertefritt en sessong, skal ikke klage da... Da blir motor plukket i løpet av 1-2uker så bærer det i vinterlager... hehe Artig dag på gardemoen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei Hyggelig å hilse på deg i går. Fin bil du har som blir brukt bra Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 hehe jaja bilen skal brukes veitu.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 hehe, moro og se folk faktisk brukte bila sine i går gitt mye bra kjøring, helt til jeg selv skulle prøve men nydelig den m3 din ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe takker, ser litt bleik ut med di hjula jeg hadde men... hehe takker for det... Måtte få brukt opp noe i 15" da disse ikke passer da bilen kommer ut fra lagring igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe takker, ser litt bleik ut med di hjula jeg hadde men... hehe takker for det... Måtte få brukt opp noe i 15" da disse ikke passer da bilen kommer ut fra lagring igjen hehe, ja du fikk vel brukt dem opp også så jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Jada, ikke noe stress det... hehe sleit med dekkforbruk bak på søndag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 hehe skal være slik, du får kjøpe samme dekk som stramvaier. han klarer aldri og slite ut sine hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Bare å gi mer gass det, høyere fart på bakhjula så slites de fortere... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 får håpe jeg får spinni iværtfall 4. gleder meg til å få se gamle rondella mine svarte på smykket ditt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Gleder jeg meg til og... motor plukkes ut etter jobb torsdags kveld... hehe fri fredag så blir vel litt skruing natt til fredag så få vasket og polert, og satt bort bilen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 blir det kammer og høy-komp. stempler i denne motoren ell? trenger vel ikke akkurat overhaling denne med den km. standen denne har, mye fint til hyggelige priser nå på f.eks- vac-motorsport i usa, med den dollarkursen som er nå, nå en skulle hatt masse cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Blir nok ikke høykomp stempler, men blir kammer og plenium etc... Skulle hatt mye cash ja.... håper militæret betaler forsikringa og vinterlagringa... hvis de gjør det har jeg plutslig noen kroner til overs som er satt av til det... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå