Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja den blei litt feil.. hehe Karosseriet er parkert ja... hehe står varmt og godt...

Var å hentet Carbonplenium på torsdag og stemplene fikk jeg hentelapp på i går, så får hente de etterpå. Slenger ut noen bilder av gromdelene etterpå ;-)

Skrevet
Ja den blei litt feil.. hehe Karosseriet er parkert ja... hehe står varmt og godt...

Var å hentet Carbonplenium på torsdag og stemplene fikk jeg hentelapp på i går, så får hente de etterpå. Slenger ut noen bilder av gromdelene etterpå ;-)

Ja det blir vel diskutert runder tider heftig der nå om du parkerte ved siden av :-).

Blir gøy se bilder av videre arbeidet ditt Stian. Du får notere deg etter hvert og ta noen bilder i høy oppløsning så kansje det blir en artig FF artikkel :-).

Skrevet

Skulle gjort det men har ikke noe godt kamera vøtt, har kun mobil... men skal se hva vi får til... hehe

Her er noen bilder av siste innhandlinger.... :D

dg9vlt7obmoxmkah2u2h.jpg

mczlanzuz7tk5pg5dovo.jpg

hzw71aaroged9jhh60c8.jpg

sfx8rryqyw5yzpca0bjp.jpg

crrbx21kj8zpfjyi1efu.jpg

wqlmyvbq7n375u3tsh86.jpg

32d99yb7ldrmjui2dr4o.jpg

Venter bare på nye lager til bunndelen så er det montering av lager og stempler... :lol:

Skrevet
ja mener det blir gromt... hehe gleder meg som en unge selv... hehe er jo noe filmer hvor man får litt innblikk på hvordan lyden er... :D

nice parts du har skaffa deg:) den lyden der var jo bare sjuk! samme med festet til bilen på veien:)

Skrevet

Ja skal bli åleit det.. hehe blir datasprut og kammer neste mnd tenker jeg... hehe ja glenno.. bare noen få justeringer så blir de ganske likestilte;-)

Skrevet

Har du svart teip på frontfanger og bakfanger? Hvis du ikke har det, hadde jeg gått for det hadde jeg vært deg ;) Ellers en dritpen bil det der! Sinnsykt flott! :shock:

Skrevet
ja mener det blir gromt... hehe gleder meg som en unge selv... hehe er jo noe filmer hvor man får litt innblikk på hvordan lyden er... :D

presis det film-klippet jeg tenkte på

foresten, jeg fatter ikke hvordan han klarer å rette inn den sladden han får 30 sek inn i fim-klippet.

jeg satt med hakeslepp førtse gang jeg så denne filmen husker jeg :)

Skrevet

presis det film-klippet jeg tenkte på

foresten, jeg fatter ikke hvordan han klarer å rette inn den sladden han får 30 sek inn i fim-klippet.

jeg satt med hakeslepp førtse gang jeg så denne filmen husker jeg :)

Tenkte samme tanken selv men tror han forsetter holder på gassen istendfor slippe opp.
Skrevet

He he, grom den kjøringa på den E30 der ja.

Der ser man hvordan en skal fikse en ufrivillig sladd, ikke slepp opp, men holde gass. :D Ellers kan det fort gå som med Loaded bilen.

Når får vi høre og se sånn kjøring da Stian ?? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...