Stian_B Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 dette ser bra ut, ble litt misunnelig nå ja he he,, montert nye kammer også?? Nei kammene har ikke kommet ennå... hehe venter på de sammen med nytt skvalpekar i bunnpanna og gasswirebrakett til carbonpleniumet... håper de kommer snart.... får bruke ferien til å vaske og pusse på motoren så den blir ren og pen... hehe den va feit!! lyst på Jägermeister dekor på e21 min:) hvor får man tak i dekor og lyktfilm om jeg tørr spør? Dekalene fikk jeg av Karl Magnus x-president i bmwccn. Men med noen bilder og mål så lager ett firma dette for deg. Blant annet text og design i hokksund gjør det.... Ang lyktefilm , Ebay hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 schrick 292/284 kammer du har kjøpt? blir vel parkert til di grader jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1979 633csi Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 takk så mye for det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Konge med carbon innsuget der Hva lakket toppdekselet med, evnt. hvilken forbehandling gjorde du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 på min s14 slipte jeg ned lakken med stålbørste på drillen, og lakkerte med svart motorlakk på sprøyte selv i garasjen, ble strøkent og har holdt seg like fint et år nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 så sliper du seff ned bokstavene etterpå med drill og sånn pusserondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Eller sandblåse og slipe med slipemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Får prøve det helge Stian: Handler du motordelene fra norge eller kjøper du fra statene??? Ser du nevner vacmotorsports her...... Er det noen forskjeller på s14 2.3 us spec og euro spec?? Var inne på noen amerikanske sider, og da var tidligste m3 fra 88.. S50B30 har vel 240hk i us og 286hk i euro..... Bestilte KN filter fra statene, og da passet ikke adapteret på LMM boksen.. Det skulle visst passe US e30 m3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 tøft at du NA tuner s14en hva regner du med og få ut av den når du er ferdig? holder selv på med det samme men på en s38b36, som nå er blitt til b40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Stian, ta å skaff deg eksosmanifold fra S14 uten katalysator eller noe annet enn det der sugerøret ditt Har du 48mm spjeld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hehe har leitet lenge etter andre grenrør men finner ikke noe? noe tips larsen? kjøpe ditt?? hehe Handlet for det meste fra koed og kjempe service av Geir Ove der... hehe Innsuget handlet jeg av R Andersen her på forumet. Regnet på det, var billigere å handle fra koed en vac... hvertfall for kammene, stemplene osv var jeg heldig med å fikk kjøpt av en på forumet da han skulle bygge turbo og trengte ikke de nye høykomp stemplene. Toppdekselet slang jeg i delevaskeren og blåste av lakken da all løsnet da.. hehe lakkert med syregrunning og motorlakk (og slipt ned bokstavene) Ja Helge hehe 292 og 286. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Alt av pakninger, lager etc er handlet fra koed.... Nei larsen, 48mm innsug men 46mm spjeld... ///Thomas: Er mye gromt på vac men ikke alt som lønner seg når du regner om dollarkursen, moms og frakt som kommer på... men mye gromt da... hehe lyst på grombygd steg 2 topp derfra... hehe men men får se.. ang us og euro spec trur jeg ikke det er store forskjellen på, når det kommer til e30.... hehe men e36 ja stor forskjell... Kanskje noen andre som har bedre svar en meg på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Har ikke noe umiddelbare ideer om eksosmanifold, men du må absolutt skaffe deg et grovere! Det ligger noen på Ebay.de ser jeg, men må finnes noen i Norge og tror jeg. Hehe, du kan kjøpe hele motoren min og bruke 48mm spjeld, 50mm eksosmanifold og toppen Her har du en oversikt : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Hehe hva er gjort med toppen din a? i følge de bildene så har jeg da non-kat grenrør.... satt heller ikke kat på min da jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Share Skrevet Desember 21, 2009 Får prøve det helge Stian: Handler du motordelene fra norge eller kjøper du fra statene??? Ser du nevner vacmotorsports her...... Er det noen forskjeller på s14 2.3 us spec og euro spec?? Var inne på noen amerikanske sider, og da var tidligste m3 fra 88.. S50B30 har vel 240hk i us og 286hk i euro..... Bestilte KN filter fra statene, og da passet ikke adapteret på LMM boksen.. Det skulle visst passe US e30 m3.... S14 motoren i USA skal være lik som de vi har her hjemme. Men i USA fikk du ikke 215hk motoren. S50B30 heter S52 i USA og har 240hk og ikke seks separate spjeld men ett som det stort sett pleier å være på motorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå