Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 vi kan bytte gasspjeld i all hemlighet syntes jeg hehe
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Hehe hva er gjort med toppen din a?i følge de bildene så har jeg da non-kat grenrør.... satt heller ikke kat på min da jeg kjøpte den Det som du har på bilde av motoren din er den tynne typen. Jeg har 215hk motor men grov manifold alikevel. Sikkert byttet en gang i tiden. På 1990 mod 215hk motoren skal det være samme spec på kanalene som Sport Evo. Sett bort fra større ventiler i Sport Evo toppen.
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 riktig.... men ang grenrøret så er det likt som det som står som non kat, og ikke de små tappene på toppen av grenrøret som er bilde på den orginale typen.... men har lyst på gr A grenrør men finner ingen plass de selger det...
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 Da er det nok bildet ditt som lurer meg litt Det såg bare så tynnt ut. Du kan jo måle for å være 100% sikker? Drivere å graver litt i det angående portene i toppen nå. Det sies at US motor har 26mm og 215hk/Sport Evo har 28mm porter. Prøver å finne ut om det er forskjell på toppen fra USA S14 og Euro S14!
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 riktig riktig, ja kan være bilde.... får måle når jeg skal ut dit... hehe ser gr a grenrør koster nesten 3000usd på vac så blir nok ikke det.. hehe men kan jo ligge noen brukte etc på ebay, får kikke litt...
SSM Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 www.racecarsdirect.com dukker det opp noen grom deler av og til. Kan være verdt å ta en titt innom der sånn i ny og ne Men her har forskjellen på 26mm US porter og 28mm 215hk/Sport Evo porter:
helgeb Skrevet Desember 21, 2009 Skrevet Desember 21, 2009 synes også grenrøret ditt ser tynt ut på bildet i forhold til mitt, jeg har 50mm.
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Mulig det men hvertfall når jeg ser på bilde larsen la ut så ser jeg at det orginale for kat 195hk har de små tappene opp på hvert rør, de har ikke jeg og vinkelen på bilde kan være missvisende men ikke sikker jeg får knipse et annet bilde... hehe men når dere sier 50mm? mener innvendig da? nå er mitt trekt med eksosbandasje nå så vanskelig å se men... får måle men enig i at de ser tynne ut
Stian_B Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Skrevet Desember 21, 2009 Fikk et lite innfall og handlet ny radiator da jeg kom over en... hehe
MariusG Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Får prøve det helge Stian: Handler du motordelene fra norge eller kjøper du fra statene??? Ser du nevner vacmotorsports her...... Er det noen forskjeller på s14 2.3 us spec og euro spec?? Var inne på noen amerikanske sider, og da var tidligste m3 fra 88.. S50B30 har vel 240hk i us og 286hk i euro..... Bestilte KN filter fra statene, og da passet ikke adapteret på LMM boksen.. Det skulle visst passe US e30 m3.... S14 motoren i USA skal være lik som de vi har her hjemme. Men i USA fikk du ikke 215hk motoren. S50B30 heter S52 i USA og har 240hk og ikke seks separate spjeld men ett som det stort sett pleier å være på motorer. S50B30, blir vel snakk om E36 då? Den motoren du får til E36 er vel bygd på ein M50 den? Skikkelig gjennomført prosjekt,liker nostalgien med Jäger dekalene
Simon S Arvesen Skrevet Desember 22, 2009 Skrevet Desember 22, 2009 Får prøve det helge Stian: Handler du motordelene fra norge eller kjøper du fra statene??? Ser du nevner vacmotorsports her...... Er det noen forskjeller på s14 2.3 us spec og euro spec?? Var inne på noen amerikanske sider, og da var tidligste m3 fra 88.. S50B30 har vel 240hk i us og 286hk i euro..... Bestilte KN filter fra statene, og da passet ikke adapteret på LMM boksen.. Det skulle visst passe US e30 m3.... S14 motoren i USA skal være lik som de vi har her hjemme. Men i USA fikk du ikke 215hk motoren. S50B30 heter S52 i USA og har 240hk og ikke seks separate spjeld men ett som det stort sett pleier å være på motorer. S50B30, blir vel snakk om E36 då? Den motoren du får til E36 er vel bygd på ein M50 den? Skikkelig gjennomført prosjekt,liker nostalgien med Jäger dekalene Stemmer! US 3.0 er bygd på M50 ja Blir rått dette her , hvilke datasprut skal du gå for? På en urørt 195 hk topp er det ikke så mye å hente på 48mm spjeld.
Stian_B Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Skrevet Desember 22, 2009 Tror heller ikke det, hovedaken med dette var jo egentlig bare å overhale den men endte opp med litt ekstra... hehe Blir Alpha N...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Skrevet Desember 24, 2009 Har det med å balle på seg. Det er en sykdom God hjul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå