Kristov Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 DIMM du Så ordner alt seg selv! hehSer unektelig bra ut, åper jeg får se den på treff i år og og eventuelt få kjørt med deg! Alle har godt av et år i militæret!
Stian_B Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Skrevet Januar 8, 2010 deilig å drive med noe helt annet 1 år da, det er det possitive... synd det er økonomisk ruin... hehe
SSM Skrevet Januar 8, 2010 Skrevet Januar 8, 2010 hehe får se da blei hengende bak i fjor... hehe men med nye dekk og muligens ny motor på den din så er det nok jeg som blir hengende etter ja... hehe s50 du skal ha el? blir nye hjul og bremser på min og ny overhalt motor... men gleder meg uansett... hehe Hang på deg som faen jeg og tok innpå helt til vi ble liggende bak han pakkisen i E36M3. Du kom deg raskt forbi etter det nye partiet mens jeg ble liggende etter helt til etter pit strekket Blir S50B32, så sant noen kjøper motoren min da.
Stian_B Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 hehe mulig det.... syns du pratet om noen dekkstabler å noe greier? hehe jaja gromt det da... gleder meg uansett til å få mitt på plass å teste.... tenkte å godkjenne senk og felger til våren og prøve å godkjenne bremser selv uten tuv.... hehe verdt forsøket...
hagenisse Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Greier du godkjenne bremser uten tüv, kan du få gjøre det på min også. Forøvrig er E30 M3 en skikkelig pysebil!
Stian_B Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 hehe tror ikke jeg klarer men hvert forsøket.. hehe du syns bare den er pyse fordi du er redd for at du bare ser rumpa du hehe neida, trodde du hadde gått i hi jeg nå... hehe vært lite aktivitet?
JulianS Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Trur ikke du hang p[ stian, larsen >( jeg holdt ikke f;lge men tok innp[ deg hver runde >( Hagenisse, du har jo e30 bakstilling >(
Stian_B Skrevet Januar 9, 2010 Forfatter Skrevet Januar 9, 2010 får heller ta den diskusjonen etter all biler står med hjula på og motor i... hehe og en tur på våler
hagenisse Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 du syns bare den er pyse fordi du er redd for at du bare ser rumpa du hehe Det er helt korrekt!
raymond m Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Det ser veldig bra utt denne bilen din må jeg si... Jeg må nok ta motor biten neste vinter... det blir en spenigsful sesong på Våler tenker jeg Gleder meg til å see bilen din...
SSM Skrevet Januar 9, 2010 Skrevet Januar 9, 2010 Det ser veldig bra utt denne bilen din må jeg si... Jeg må nok ta motor biten neste vinter... det blir en spenigsful sesong på Våler tenker jeg Gleder meg til å see bilen din... Kjøpe min motor da, så kan du begynne nå
Stian_B Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Skrevet Januar 10, 2010 du syns bare den er pyse fordi du er redd for at du bare ser rumpa du hehe Det er helt korrekt! hehe takker raymond... hehe ja kan bli spennende det.. hehe
Stian_B Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Takker, morro å høre at folk liker det jeg har gjort med den...
Stian_B Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Skrevet Januar 12, 2010 Neste prosjekt får bli en slik en da.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå