Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
DIMM du :P Så ordner alt seg selv! heh

Ser unektelig bra ut, åper jeg får se den på treff i år og og eventuelt få kjørt med deg!

Alle har godt av et år i militæret! :twisted:

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe får se da ;-) blei hengende bak i fjor... hehe men med nye dekk og muligens ny motor på den din så er det nok jeg som blir hengende etter ja... hehe s50 du skal ha el? blir nye hjul og bremser på min og ny overhalt motor... men gleder meg uansett... hehe

Hang på deg som faen jeg og tok innpå helt til vi ble liggende bak han pakkisen i E36M3. Du kom deg raskt forbi etter det nye partiet mens jeg ble liggende etter helt til etter pit strekket :-( Blir S50B32, så sant noen kjøper motoren min da.

Skrevet

hehe mulig det.... syns du pratet om noen dekkstabler å noe greier? hehe jaja gromt det da... gleder meg uansett til å få mitt på plass å teste.... tenkte å godkjenne senk og felger til våren og prøve å godkjenne bremser selv uten tuv.... hehe verdt forsøket... ;-)

Skrevet

hehe tror ikke jeg klarer men hvert forsøket..

hehe du syns bare den er pyse fordi du er redd for at du bare ser rumpa du ;-) hehe

neida, trodde du hadde gått i hi jeg nå... hehe vært lite aktivitet?

Skrevet

Det ser veldig bra utt denne bilen din må jeg si... :D Jeg må nok ta motor biten neste vinter... :( det blir en spenigsful sesong på Våler tenker jeg :) Gleder meg til å see bilen din...

Skrevet
Det ser veldig bra utt denne bilen din må jeg si... :D Jeg må nok ta motor biten neste vinter... :( det blir en spenigsful sesong på Våler tenker jeg :) Gleder meg til å see bilen din...

Kjøpe min motor da, så kan du begynne nå ;)

Skrevet
du syns bare den er pyse fordi du er redd for at du bare ser rumpa du ;-) hehe

Det er helt korrekt! :lol:

hehe

takker raymond... hehe ja kan bli spennende det.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...