Østgaard Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Utrolig pen bil Hvilke felger har du planer om når du skal skifte bremser da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Vi møtte deg på E6 litt nord for Oslo på søndag. Vi var et følge med 2 stk. E30, èn E46. Så tøff ut den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 hehe dere som var på vei til stance treff el?? hehe så det var noen lave ja... hehe Felger er litt uvist ennå... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Tok deg med 2.5 sek på autoslalom blei vel ikke akkurat så mye seriøs kjøring på meg heller... hehe så var nok ganske mange fler en deg som tok meg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 Tok deg med 2.5 sek på autoslalom blei vel ikke akkurat så mye seriøs kjøring på meg heller... hehe så var nok ganske mange fler en deg som tok meg... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 trur det men ble overraska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 hehe morro å teste litt.... blir jo ett treff søndagen når jeg kommer hjem... Få slipt den litt mer ned til da.... hvis ikke 16" m r-dekk er solgt da så får jeg heller kjøre de opp istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Når er det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 11/07 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Da har vi fått gått over bilen for å sjekke at alt er klart til i morgen... Fått slipt den ned 1cm i rumpa og festet giroverføringa ordentlig da en bolt datt av under forrige autoslalom... hehe men nå er alt i skjønneste orden... gleder meg til morgendagen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Råner rundt i Drammen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 ja må jo det... du og så jeg.. hehe klar til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Skeptisk til null mønster og spådd regn, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 hehe ja var bra med regn i dag... hehe tørket opp når vi skulle dra.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Kan det stemme at du sto på Shell ved Nebbenes på E6 i stad? Så en helt lik da jeg passerte på vei sørover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå