JulianS Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 4. og 5. da:) men rudskogen er fredag 5. og lørdag 6. august, ingen andre enn gatebil som har fått søndager i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Vurderes solgt pga lyst å begynne på noe nytt. Innbytte kan være aktuelt men må være noe i samme duren. vurderer sterkt e46m3 Som sagt kun vurdering og jeg må få det jeg vil ha for den. har ikke bestemt meg for noe minstepris ennå men får sjekke interessen, da den er litt med på å bestemme prisen. Ta en titt på finn og se hva standar ligger på i pris, og kom med ett fornuftig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Jøss? Da begynner jeg budrunden på 1000,- og en flaske pepsi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 ??, skjønner du vil ha mer effekt he he, hadde ikke solgt denne under 240-250k, mye har den gått?? 110000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 har gått 105 000 selger vel ikke under 300 når jeg ser hva orginale i bra stand og lav km ligger til. og alt av orginaldeler følger jo med har de liggende, interiør, speil, bakluke og spoiler etc.slik at den kan gjøres orginal for de som ønsker. og motor er jo nyoverhalt og gjort litt med. og igjen der følger jo orginale dyser, kammer, innug etc med. men er jo kun i vurdering hvis jeg får nok for den, for har kostet meg mye mer og mange timers arbeid og den fungerer jævlig bra på banen og flytter seg fort rundt. blir å handle inn nye dekk i sommer og gjøre den helt opptimal å stille på våler på høsttreffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Du skal ikke selge denna bilen stian nuff said med mindre du vil ha 318iS turbo og ktm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 ventet på svar fra deg, rart det tok så lang tid hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 ingen som vil ha is turbo vettu ;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Mann men liten tiss må kompensere med stor motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Jøss? Da begynner jeg budrunden på 1000,- og en flaske pepsi. Da høyner jeg med en kebabmiddag . Ser at du lyster på prøve annet men dårlig butikk selge den etter så mage timer du har brukt på denne Stian. (det vet jeg litt om he he). Håper du får et seriøst bud du kan leve med . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Det håper ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Mann men liten tiss må kompensere med stor motor kremt kremt.... veit ikke helt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 hvist det blir e46M3, blir d samme jagermaister stil? fott M3 btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 ja eller warsteiener hehe noe i den duren hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå