Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vurderes solgt pga lyst å begynne på noe nytt. Innbytte kan være aktuelt men må være noe i samme duren. vurderer sterkt e46m3

Som sagt kun vurdering og jeg må få det jeg vil ha for den. har ikke bestemt meg for noe minstepris ennå men får sjekke interessen, da den er litt med på å bestemme prisen.

Ta en titt på finn og se hva standar ligger på i pris, og kom med ett fornuftig bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått 105 000 selger vel ikke under 300 når jeg ser hva orginale i bra stand og lav km ligger til. og alt av orginaldeler følger jo med har de liggende, interiør, speil, bakluke og spoiler etc.slik at den kan gjøres orginal for de som ønsker. og motor er jo nyoverhalt og gjort litt med. og igjen der følger jo orginale dyser, kammer, innug etc med. men er jo kun i vurdering hvis jeg får nok for den, for har kostet meg mye mer og mange timers arbeid og den fungerer jævlig bra på banen og flytter seg fort rundt. blir å handle inn nye dekk i sommer og gjøre den helt opptimal å stille på våler på høsttreffet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss?

Da begynner jeg budrunden på 1000,- og en flaske pepsi.

Da høyner jeg med en kebabmiddag :-).

Ser at du lyster på prøve annet men dårlig butikk selge den etter så mage timer du har brukt på denne Stian. (det vet jeg litt om he he). Håper du får et seriøst bud du kan leve med :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...