GeirAndre Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 kjøpe japsebil stian:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 Hehe ja geir nei... hehe men vurderer faktisk Lotus exige cup. sinnsykt rå bil men altfor dyr. Tror den funker griserått på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Det er gokart det.. litt pulver i en sånn en hadde vært sinnsykt;) Jeg og kolbjørn kjørte mot en sånn exige i Drammen en gang:) ganske fin den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24174324 Frister med en sånn men prisen er jo syk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Ikke for å være frekk, men prisene på Exige er da ikke syk i det hele tatt kontra prisene på E30 M3. Übergromme biler, men har en god del ulemper også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Jeg kjenner han som eier den grønne Lotusen, den har kosta han 750. Den er ikke herja med, og sykt kul bil. Lykke til med salget av M3en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 jo takk takk yngve. hva tenker du på av ulemper kim? bare redd jeg skal kjøre fra deg du hehe, nei har nok for mye rattrust til det nå hehe. lite familie bil hehe og er jo kun bane derfor jeg mener den er dyr. men får se hvis m3`n blir solgt og hva man får for den får bygge en e46 m3 til meg yngve ombygd uten takluke, manuell nyere en 2002 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Kjøre fra meg gjorde du vel med E30'en også? Ulempene er når den ikke er på banen, samt hvis det skulle skje noe. Dyre å fikse karroseriskader på. Kjøre hjem fra svensketreff i en slik er visstnok ikke det morsomste. Men for all del, de er übergromme og jeg skulle gjerne hatt en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Hallo? Du har jo såvidt prøvd m3'n jo... E46 m3 kan du kjøpe eller bygge når du har betalt ned e91'n.. Makan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Nå begynner den å bli klar til eu så er det bare å handle r-dekk og gjøre den klar til lufting og banekjøring til høsten Håper å få den ferdig eugodkjent og med nye hjul og bremser i løpet av de første ukene i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Bmw parken til familyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 hehe feite hjul på m3`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 drit gromme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå