Stian_B Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Fae... jeg veit jo ikke noe tysk... hehe skjønner ikke noe på den tyske ebay.... hehe så får heller vente til noe dukker opp i norge el noe.... prøvde å registrer meg der en gang men blei bare mye surr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Fikk tatt en grundig understells vask i dag... hjalp litt det gitt.... Koni dempere m/eibach fjører og justerbare stabstag... Org. skiver m/yellowstuff klosser Foringer : Noe lilla hard gummi, powerflex??? Litt usikker på de da de satt der da den blei handlet.... hehe Supersprint rustfritt fra grenrør til bakpotte. Kjøling til bremsene... ET aldri så lite knips i motorrommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 nice passet supersprint mellom delen på originalpotta? samme som jeg har dette men jeg har også 304-bakre del i supersprint. synes det toppdekselet på motoren fortjener litt lakk men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Pent! Bare få på noe lakk på toppdekselet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Veldig feil av meg å si at jeg så denne i Skien for ikke så lenge siden, sammen med Vetle sin røde E30? For jeg SÅ en slik en, men om det var DENNE, deeeet veit jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Tok turen til Skien i går kveld jeg og 3andre kammerater for å sjekke livet der vi har hørt så mye om..... hehe.... Tok litt tid før vi fant noen.... men Da vi endelig fant noen ble det vist noe kolonnekjøring og litt Drag nede ved industriområde.....og flytting litt rundt ettersom politiet fulgte etter..... blei en sen kveld og dro derfra 05:00 og var i holmestrand 05:23, gikk kasnkje noe fort igjennom skauen.... hehe Over 7 mil på 23 minutter? Hmm...det var vel kanskje litt knapt? Blitt bra den bilen din, men du mangler jo talla =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Jepp.. Regn ut gjennomsnittsfarten du må ha for og klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Var ikke jeg som klokka.... har ikke regnet ut men gikk fra shell stasjonen i skien kl 5 og havnet på statoil grelland, 05:23 altså ikke holmestrand sentrum.... men kan godt stemme at vi ikke dro kl 5 var han jeg kjørte med som sa vi dro kl 5... men men fort gikk det og morro var det.... Så ja kan nok hende det var meg du så i skien, og den andre røde e30 var kammeraten min sin en rød318is m-tech II Var fredags kveld/natt til lørdag... hehe toppdekselet skal få lakk ja.... litt usikker på om det blir hennarødt el sort.... noen som har en formening?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 men kan ok stemme for vi lå i 5gir på mange 1000 o/min hele veien, med r- dekk og ingen trafikk... men skal ikke nevne noe om fart, veit hva jeg lå i mellom, men det er samme... hehe morro var det... Ang eksosen så passet den rett på den supersprint bakpotta mi ja, tigget det sammen og ang nummerene, de kommer hehe de er bare litt trege på text og design... han som ordner det er på ferie nå og skulle ha de klare så de hvertfall var på før våler treffet med bmwccn... Skulle ordne de så fort han kom tilbake sa han... men savner nummerene ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Det begynner å bli veldig bra og meget spesielt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Vi skulle nok tatt tida en gang til, fra skien til grelland med r-dekk foran OG bak også kjørte vi jo ganske pent første biten for at lars skulle holde følge med m5'n:-) ga opp etterhvert;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Sprekt travers forran... Kommer hjem fra ferie 15 må rekke å bytte travers søndag før treffet i drammen.... hehe og henter nye motorgummier på mandag samt c-mac caster/camber topplagre.... blir bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Autoslalom på tirsdag da må bilen være klar og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 Autoslalom på tirsdag da må bilen være klar og.. hehe er det ikke fredag denn 21..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 trudde det var tirsdag 18 jeg.... skal sjekke det ut.. kammerat som arrangerer det... hehe sjekka på bmwccn og der står det 21... men jeg fikk beskjed om 18 av kim... men slang ei mld til han og spurte nå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå