Gå til innhold

Jägermeister e30 m3. Vurderes solgt.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 537
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk tatt en grundig understells vask i dag... hjalp litt det gitt....

9doqmmn6p16l57nrc7q2.jpg

4debetyd3h6rxz98lbbe.jpg

Koni dempere m/eibach fjører og justerbare stabstag... Org. skiver m/yellowstuff klosser

Foringer : Noe lilla hard gummi, powerflex??? Litt usikker på de da de satt der da den blei handlet.... hehe

iu8z8ygmcni1ctkupxcb.jpg

qr03f2pbjgtlzi0f0iy7.jpg

Supersprint rustfritt fra grenrør til bakpotte.

6m0ux2d07m50dga8g41h.jpg

xbeu8na6tymab4xiy3yu.jpg

mcxjxkiicq333sfwz6ni.jpg

Kjøling til bremsene...

fpat61xqsz3fh8yzs7ld.jpg

ET aldri så lite knips i motorrommet...

p6ig8t055zzy34k71g0e.jpg

yz2hw1s3cs7uzgmszxkl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok turen til Skien i går kveld jeg og 3andre kammerater for å sjekke livet der vi har hørt så mye om..... hehe.... Tok litt tid før vi fant noen.... men Da vi endelig fant noen ble det vist noe kolonnekjøring og litt Drag nede ved industriområde.....

og flytting litt rundt ettersom politiet fulgte etter..... blei en sen kveld og dro derfra 05:00 og var i holmestrand 05:23, gikk kasnkje noe fort igjennom skauen.... hehe

Over 7 mil på 23 minutter? Hmm...det var vel kanskje litt knapt?

Blitt bra den bilen din, men du mangler jo talla =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke jeg som klokka.... har ikke regnet ut men gikk fra shell stasjonen i skien kl 5 og havnet på statoil grelland, 05:23 altså ikke holmestrand sentrum.... men kan godt stemme at vi ikke dro kl 5 var han jeg kjørte med som sa vi dro kl 5... men men fort gikk det og morro var det....

Så ja kan nok hende det var meg du så i skien, og den andre røde e30 var kammeraten min sin en rød318is m-tech II

Var fredags kveld/natt til lørdag...

hehe toppdekselet skal få lakk ja.... litt usikker på om det blir hennarødt el sort.... noen som har en formening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan ok stemme for vi lå i 5gir på mange 1000 o/min hele veien, med r- dekk og ingen trafikk... men skal ikke nevne noe om fart, veit hva jeg lå i mellom, men det er samme... hehe morro var det...

Ang eksosen så passet den rett på den supersprint bakpotta mi ja, tigget det sammen

og ang nummerene, de kommer hehe de er bare litt trege på text og design... han som ordner det er på ferie nå og skulle ha de klare så de hvertfall var på før våler treffet med bmwccn... Skulle ordne de så fort han kom tilbake sa han... men savner nummerene ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...