-Martin- Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Fant DENNE E91 320d M-tech bilen til salgs for en meget bra pris. Nesten litt dumt av meg å tipse om denne da jeg er ute etter ny bil av dette slaget, men dette må da være for godt til å være sant. Men samtidig virker annonsen ryddig og seriøs.
Heimstad Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Sannsynligvis bullshit. Jeg sendte mail på en grisebillig e90 for en stund siden, og fikk dette svaret. Hello, I am sorry that I am not writing You in Norwegian language because I do not speak it very well and it is better to write in English. If You are having problems understanding my message, don't hesitate to contact me but I hope the details I am giving will be easily understood. The car is in great working condition, has no scratches or dents, never been involved in any kind of accidents and also the car interior is impeccable ( I do not smoke ). The engine works perfectly, all the services were done to at an authorised service. I can ensure You that the car is full operational. You can also see in the photos I have posted that the car is in perfect condition. I bought this car from Norway at the same time when I bought a holiday house there. Due to some financial problems I am having I had to sell the holiday house a few months ago. I did not manage to sell the car too when I sold the house because I did not have a lot of time at my disposal so I decided to take the car with me in England and try to sell it here in England. At this time the car is located in Middlesbrough, United Kingdom same place where me and my family live. I have tried to sell it in here, but it is very difficult to sell it due to the fact that it has the steering wheel on the left side ( in England the cars have the steering wheel on the right side ). I also tried to sell it to a local dealer but the price that they are offering to me is too low. I have decided to sell the car to a Norwegian person because the car is still registered in Norway and has Norwegian papers ( Norwegian plate number and also Norwegian certificate which means in case we will close the deal, You won't have to pay any import taxes). The car has all the Norwegian taxes paid, including the road tax for 2009 and there is no debt on the car. If You are interested in buying the car, the total price including the transport taxes to Norway country and also the transfer of the property onto your name is 165.000 Kr. I know that the price is under the market price, but it is a fair price considering my situation. As I am very busy with my new job ( I am lawyer ) I can not come to Norway to sell the car there, I prefer to sell the car at a lower price then the market price and close the deal in one of the following ways: 1- The first option would be through a transport company ( they will transport the car and also handle the money / a company that ensures safety for buyer and seller at the same time ). After consulting with some friends, it seems that this is the best way to complete an Internet transaction. The name of the transport company that I prefer to use is Express Transport. This is one of the largest transport companies in Europe and they deliver the product directly to buyer's address. The services that they are providing are very safe for both of us. Using this type of company will give You the chance to inspect the car before I receive the payment for it. Through this company it will take maximum 7 business days to have the car delivered to Norway and the car will come with 10 Days Return policy ( In case the car won't meet your conditions You have the right to return it without paying any taxes and your money will be refunded to You immediately). 2- The second option is for You to come to Middlesbrough, United Kingdom and complete the transaction in person by paying cash. That's all I can say for the moment, but if You are interested in having more information about the transaction or the car I would be glad to reply with more information. With Respect, Rolf Einar Fagerli! 77 Kader Avenue Middlesbrough Cleveland TS5 8NH United Kingdom Contact Phone: +44 (703) 184 5184 Men det koster jo ikke noe å ringe eller sende en mail:-)
Galro Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Ved flere anledninger har jeg sett og hørt om svindlere i utlandet som arvterer norke biler til spottpriser. Gjerne har bilen nettopp blitt solgt her i landet, slik at svindleren kun kopierer annonen, men prisen justeres for å lure til seg de som er ute etter et godt kjøpt. FBI (som i forbrukerinspektørene) hadde en reportasje om dette i våres. http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6606691
-Martin- Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Tok telefonen fatt og ringte nummeret i annonsen, -og det var sjokkerende nok ikke i bruk... man ha noen beviser utover sterk misstanke om svindel når man rapporterer annonser til finn.no ?
Galro Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 man ha noen beviser utover sterk misstanke om svindel når man rapporterer annonser til finn.no ? Nei ... Så velger selvsagt Finn selv om de ønsker å gjøre noe med saken.
mknard Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 det samme har noen gjort med annonsen min, rett etter den ble slettet, ble den lagt ut på nytt av en som sendte rundt samme eposten som lenger oppe her, bare med mitt navn.
Stonescream Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Bullshit fra ende til annen helt sikkert. I starten... I speak no norwegian... og navnet: With Respect, Rolf Einar Fagerli! 77 Kader Avenue Middlesbrough Cleveland TS5 8NH United Kingdom skeeeeeeeptisk *10 Ting som virker for gode til å være sanne, er det gjerne.
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Det legges stadig ut sånne annonser på finn. For det første, så skjønner man nesten at det er feil når prisen er SÅ mye lavere enn listepris. I tillegg så skriver de folka der som regel ikke mer enn de må, dvs ei liste med utstyr som står pent og pyntelig på rekke og rad nedover, som regel ikke noe ekstra som blir nevnt. Og når du sender mail, så får du svar med at de ikke er enten ikke snakker eller snakker dårlig norsk, og at det er ukurrant med en slik bil i england pga ratt på feil side og at de kan sende den til deg med båt eller fly(!!!) og at man kan betale med div betalingsagenter aka paypal e.l. Lå en supra ute på ebay som jeg sendte mail på til 18 000USD, og han smo svarte da dro det så langt som og si at han hadde arva den etter broren sin som døde i ei motorsykkelulykke(broren bodde visstnok i Tyskland) og at han ikke hadde bruk for den siden han bodde i England osv osv osv. Folk gjør MYE for penger...
mknard Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 det samme har noen gjort med annonsen min, rett etter den ble slettet, ble den lagt ut på nytt av en som sendte rundt samme eposten som lenger oppe her, bare med mitt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå