Gå til innhold

E30 touringen min (til salgs)

Share

Anbefalte innlegg

slenger ut noen bilder av touringen min :)

litt om bilen:

første gang registert 05.11.93 med abs,servo,airbag og takluke som ekstrautstyr + sportsstolene :)

ellers er det en orginal 316i med 147 000km på tellern. til den motorn å være så tikker den ikke i det hele tatt. så kmstanden kan jo faktisk stemme?! disse går jo normalt som en "klokke" etter de har passert 200på tellern :lol:

det jeg har gjort med bilen er: montert sorte hella de lykter,60/60senk (supersport) mattig øyebryn, sort grill, orginal shadowline bil forresten(forrige eier hadde satt på chrome grill!) så jeg dytta på en sort igjen :) keskin kt1 8.5x17 og 10x17 (et20) så blei masse valsing bak kan man si.

planer for bilen er: lakkere opp bakskjermene (da lakken sprakk etter valsing)+ under list rund baut grunnet noe steinsprut og ett par rustbobler. og ei 318is lippe eller rieger infinity? ikke bestemt meg helt ennå.

kom gjerne med forslag om hva som kan/bør gjøres :)

kommer flere bilder i løpet av uka (etter lakkering)

mvh sondre

tuszqp1o0lwbnce74adj.jpg

wi8owev1p17gzl163g3w.jpg

e07e3zuc5p1hwtgm9a1u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener bestemt jeg så denne (eller en som liknet veldig) i Kongsberg her om dagen, liker stance'n. Planene høres bra ut! Tror den hadde blitt kjempetøff med en diskret leppe foran ja.

Artig med såpass lav kmstand også.

vært ett par ganger i kongsberg med den ja :) ja ei leppe må til. men veldig usikker på hvem jeg skal velge. skal ikke bli for "mye" heller,da bilen ellers er orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...