Bmw_325i_ Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 det kommer nok aldri til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Haha, svarte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 takker for kommentarer folkens sitter å vurderer nye baklykter nå. noen som veit om man får de startec baklampene til facelift? å såfall hvor? Får startec til facelift. Fås kjøpt på bl.a Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 takker for kommentarer folkens sitter å vurderer nye baklykter nå. noen som veit om man får de startec baklampene til facelift? å såfall hvor? Får startec til facelift. Fås kjøpt på bl.a Ebay da skal jeg finne det med en gang veldig fine lykter til e30. gidder ikke de sorte lampene koed og gs selger. de ser litt "jalla" ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 takker for kommentarer folkens sitter å vurderer nye baklykter nå. noen som veit om man får de startec baklampene til facelift? å såfall hvor? Får startec til facelift. Fås kjøpt på bl.a Ebay da skal jeg finne det med en gang veldig fine lykter til e30. gidder ikke de sorte lampene koed og gs selger. de ser litt "jalla" ut Kommer jo helt an på hvilken stil bilen din har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 det er sant. hadde de på den andre e30'en min. fine lykter, men startec lampene er 10x finere enn de gs selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Lampene heter ikke "STARTEC" på facelift! De heter MHW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Kjøp MHW hvis du finner, men jeg har enda til gode å finne MHW/Startec til facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Lampene heter ikke "STARTEC" på facelift!De heter MHW! My bad! Ikke så vanskelig å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Lampene heter ikke "STARTEC" på facelift!De heter MHW! My bad! Ikke så vanskelig å finne takker ikke så gal pris heller igrunn.. får se om jeg handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Da har touringen fått seg en "langtur" jeg å dama har hatt ett par dager med hotell å vært å kikka på akvariet å slappa av deilig. fint vær hele tia å første gangen jeg har vært i Bergen. fin by turen gikk problemfritt. kjørt Modum/Bergen t/r. bilen gikk strålende hele vein, Såklart glemte SELVFØLGELIG kamera, så er bilder tatt med telefon.. slenger ut noen bilder før å under reisen. Mvh Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 En av de peneste Touringene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 En av de peneste Touringene jeg har sett takker flott bil du har å. veldig rydddig og pen den caben din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Hehe, jo takk for det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Utrolig pen bil du har! Fekk lyst på rød touring nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå