Gå til innhold

E30 touringen min (til salgs)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkte akkurat det samme som deg tidligere, helt til den dagen jeg plutselig kjøpte en touring selv, hehe :D

Flott bil du har, knall rødfarge gjør seg bra på touring :)

takk :)

spesielle biler :) fått skikkelig sansen for de. men selv om det er en touring så vil jeg ikke påstå at den er spesielt romslig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skal si at E30 touring ikke er romslige hvis du får plass til slike bikkjer baki :) hehe

jeg får plass til den ene :lol: men han får ikke plass i bagasjen. får krøka seg sammen i baksetet på tvers. så han bruker alle 3plassene baki kan man si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat det samme som deg tidligere, helt til den dagen jeg plutselig kjøpte en touring selv, hehe :D

Flott bil du har, knall rødfarge gjør seg bra på touring :)

takk :)

spesielle biler :) fått skikkelig sansen for de. men selv om det er en touring så vil jeg ikke påstå at den er spesielt romslig..

Jeg helder likte ikke de serlig godt før jeg kjøpte min :wink:

Er også enig i at det ikke er noen romslig bil:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rått med de felgene. E30 touring er ikke en spesielt romslig bil, nei. Men jeg synes de er glimrende på lankjøring i forhold til sedan. Vet ikke helt hvorfor, kanskje det er en følelse av å kjøre en større bil, i og med at det er mer luftig i en touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble rått med de felgene. E30 touring er ikke en spesielt romslig bil, nei. Men jeg synes de er glimrende på lankjøring i forhold til sedan. Vet ikke helt hvorfor, kanskje det er en følelse av å kjøre en større bil, i og med at det er mer luftig i en touring?

bergensturen gikk glimrende hvertfall :) nok plass til bagasje osv. Ulempen med bilen er definitivt bakluka den er tragisk ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger ut ett par bilder jeg tok istad :)

sitter også her å vurderer lakkering. men farge er litt usikkert. blir rød, men lurer på om jeg skal gå for en annen rødfarge. hellrot eller noe i den duren.

kom gjerne med forslag til forskjellige rødfarger :) er jo rimelig mange forskjellige så.

x0qoty516oxyvqzhq4rz.jpg

rg0quzcrn31wgaw2xnhl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...