Gå til innhold

Hva synes du?  

156 stemmer

1. 1. Hva synes du?

• Ja takk!
      94
    • Nei takk!
      63

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror noen denne trenden kommer til Norge i fremtiden?

Er veldig omdiskutert på The Car Lounge denne bilen.

7g0mrc12vx5ezfa4uiqk.jpg

zcqqajhkxkvlybtjczcp.jpg

eh32jzniv3tr5bdd3omg.jpg

yl5pb0afzabvcghhc6sc.jpg

ph39nal09ghr6edlz13y.jpg

zjzi89a1ug6b1uvyzk2x.jpg

Slik så den ut før dette:

166pl1snrnyqan6273ls.jpg

aa1hngwq79u3c6asuq1p.jpg

2ip07fbf7m8hgmvqvprt.jpg

Og før det:

6gjkx5leo9bckghxnrrt.jpg

64e1z5aia5mh21owusll.jpg

ml7kx1b8yma55zlkmt1e.jpg

En bra progresjon eller ikke? You be the judge.

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Stilig så lenge det er gjennomført. E28en syns jeg er tatt litt langt, var penere med kun rusta panser.

Og trenden er her allerede, ihvertfall det med rusta panser :wink:

Skrevet

Eg synes det e utrolig stiligt og så har det sin egen sjarm! Alt trenger ikkje å være glinsende og flott.. Så lenge det er nøye gjort og gjennomført så er det rått-

Skrevet

den var tøffest med rusta panser, når hele ble full av bais ble det for mye synes jeg.. likte e30'ene faktisk da, har sett en slik i norge også, sølv e30 med rusta panser og takstativ med drit

Skrevet
Håper noen av disse rustbilene bestemmer seg for å selge felgene sine! Ser mange har BBS RS! :@

Det som er poenget. Ser shabby ut på utsiden (og ofte innsiden) men er strøkne teknisk, skamsenka og med strøkne, dyre og spesielle felger. :wink:

Ståles er rå ja :wink:

f9crsx9fk735v6gbh30f.jpg

Skrevet

Ser for meg diverse barnehageonkler med blålys på taket vil stå fram i aviser å være svært rystet over den nye stilen :lol:

Skrevet

Digger stilen! Vurderer å gjøre det på min også! :D Original M-Tech-rat, det hadde jaggu vært noe!

Skrevet

Har poster på veggen hjemme av e28en når den kun har rusta panser og takstativ osv :) Han sa når han ble intervjuet at denne bilen var et symbol på at en bil faktisk bare er en bil (Kanskje litt å banne i kirka her inne men) :P

Skrevet

Digger den stilen der! :D

Haha, legg merke til frontruten på 5'ern i første post. Er seriøs han kar'n! 8)

Er en kar som har starta så vidt med E46 coupe'n sin også. Syns den er litt tøff da!

IMG_1894.jpg

Skrevet

Mener å ha lest et sted at grunnen til at han tok den helt ut er nettop den knekken i frontruta.

Han hadde bilen ganske strøken, med rusta panser, så skjedde det noe som første til knekken i a-stolpen, så da tok han den helt ut med resten av bilen også..

Bare det jeg leste... Fet 28 da. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...