mrrogne Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 selger min cd\dvd spiller pga har ikkje bruk for den lengere, det er ein god spelar med masse instillingar og funksjonar, spelaren består av "2" delar, sjølve spelaren og en black boks, på black boksen er de tilkobling for allt, lyd, rygge kamera, gps, tv, av-input ( til ps osv) radio, det er også tuchscreen selgest for 6.000 pris kan diskuterast, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Fytte.. denne var stilren! Kan jo kaste inn et bud på 3500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 nja va litt lite de, kosta 8.000 kr ny er litt over 1 år gammal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 nja va litt lite de, kosta 8.000 kr ny er litt over 1 år gammal Noe dyrt med 6k da.. Kjøpte så og si samme spilleren selv. (7000,-) Kjøpte den "brukt" med kvittering, esker og allt, 14 dager etter den var kjøpt, for 4000,- Husk at moms på 25% frafaller MOMENTANT ting er kjøpt og tatt ut av esken sin, samt din er brukt i ett år.. Ikke for å ødelegge tråden din altså. Men kan nevne dette er KNALL spillere. Har din GPS/NAVI, Ipod, USB, Ryggekamera, dolby surround, Bluetooth, TV også, slik som min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 ja veit 6.000 e masse eg tenkte en 5-6 tusen, ja den har allt de greine der eg er godt fornøgd me den, men trenge penga har prøvd å spille ps2 på den og de funka fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Det er GPS med kart på den alså? Hmm, Spiller den DivX og\eller XviD filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 ja de er vanlig gps, men då må du kjøpe gps mottaker og koble den til black boksen, eg har ikkje gadd å kjøpt de ja den ska kunne spille allt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 nokken som vil kjøpe den for 4 då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miele Skrevet August 7, 2009 Share Skrevet August 7, 2009 Hei! ta kontakt snarest! kjøper spilleren! ring på 95110968 eller 92652102. haster! mvh even wiik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå