Superbeetle Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Det er opp til deg. Bilen kommer til å SPISE dekk etterpå Nja...min "spiste" ikke så mye med 70/40 senk.. Men ble MYE bedre å kjøre etter hjulstilling.. Cambervinkelen bak blir gjerne endret en del når du senker mye, dette fører til ujevn dekkslitasje bak. For å rette den nok opp så holder egentlig ikke den orginale justeringen(Gs selger stag til å justere mer)... Men er fett med litt lav camber da
olsen123 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Ja får ta og gjera da, veit du kostnaden? e litt lite av penga på konto no, så då får eg heller venta med å sette fjørene på te eg har meira
Simen! Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Kjøpte supersport til min, er godt fornøyd jeg Billig å bra..
olsen123 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Det er opp til deg. Bilen kommer til å SPISE dekk etterpå Nja...min "spiste" ikke så mye med 70/40 senk.. Men ble MYE bedre å kjøre etter hjulstilling.. Cambervinkelen bak blir gjerne endret en del når du senker mye, dette fører til ujevn dekkslitasje bak. For å rette den nok opp så holder egentlig ikke den orginale justeringen(Gs selger stag til å justere mer)... Men er fett med litt lav camber da Ok, ja eg har for å sei da milt lite peiling på dette området. Veit du kor masse bakke klaring du har i fronten med 70 senk?
///Mysild Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 rundt 11 cm, er det ikke det? i hvertfall det jeg har med min 70mm senk... 4hjulskontroll koster fa 1000-1500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå