Ivers1fte Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Skal til Sverige på ferie med BMWen om ei ukes tid. Men først må hele venstre side sparkles og lakkeres, og jeg må få dekkene jeg har bestilt. ikke nok med det, jeg må ha en ny forskjerm som og skal lakkes. Denne har de på bilopphøggeriet i Tromsø. Her kommer problemet. Jeg kan ordne frakt fra et Rema lager og til Narvik, men sliter med å få frakt fra bilopphøggeriet til Remalagret i Tromsø! Er det noen her som kunne tenke seg å hjelpe mot litt betaling? Jeg har ingen mulighet til å dra til Tromsø å hente den selv. EDIT: Endra topic nu
FTE Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Høres ut som du får en travel uke iallefall. Bytt topicen din så kanskje du får hjelp litt lettere
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Jeg kan kanskje hjelpe deg, men hvilket huggeri er det snakk om? Det er flere av dem i Tromsø...
MariusW Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Ring meg på 470 51 097 hvis du er interessert EDIT: skal du ha dekkene og alt fraktet med REMA eller bare fangeren? Som sagt, kan kjøre den helt til narvik, sikkert for bedre pris enn det du har fått med rema
Ivers1fte Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 Takk for interessen De har på Tromsø bilopphuggeri, fant den på finndel.no. Får gratis frakt fra remalageret til Narvik, trenger bare noen som kan frakte fra bilopphuggeriet og til et lager
EirikL Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Det var det jeg også trodde, men det er kanskje et lite tranisttlager i Tromsø?
NiklasJa Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Den nordligste distribunalen til rema 1000 er i Narvik. Ett tips er å dra på rema tusen butikken i tromsø også høre når lastebilen med varer kommer til butikken. Står du der og snakker med sjåføren er han sikkert en veldig hyggelig kar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå