luffi88 Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hei. senka bilen min 30 40 mm i fjor å tok 4 hjulskontroll. men nå skræva bilen skikklig bak:P sliter myye på innsidene av bakdekka. så jeg ringte å skulle bestille time på ny 4 hjulskontroll men då fekk jeg beskjed om at bilen måtte stillast inn etter andre mål eller noe. ettersom jeg har senket bilen å den informasjonen skulle jeg skaffe frå supersport, som er merket på fjærene noen som vet noe om dette? hatt samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Må ihvertfall gi beskjed at du vil ha mindre camber på bakhjula enn det som er i papirene da. Trenger ikke ha så mye camber bak hvis du ikke kjører hardt på bane heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 japp... stiller inn cambern på en del e39 på jobben selv om de ikke er senka, men de blir en del lavere når demperne blir slitte... men er bare å si ifra så stiller de inn så mye som går ann.. er den for lav så blir det ikke nok med de orginale cambershimsa:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå