Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, var visst dårlig med det. Var egentlig meninga, men nå er det båtsesong og greier så Hedmarks dype skoger frister tydeligvis ikke. I det hele tatt :lol:

Men han kunne som sagt møtes på halvveien ca når som helst.. :) Hvis du vil kan du få nr'et hans?

Skrevet

Det var synd. Hadde håpet å slippe noen lang kjøretur :wink:

Jeg er opptatt hele den uken her, men kanskje jeg får mulighet til å møte han neste uke. Send meg gjerne nummeret hans på pm, hvis du ikke legger det ut her da.

Så får du hilse han å si jeg ringer neste uke, eller slutten av den uken her.

Fint hvis du sier fra om de blir solgt før jeg rekker å møte han da... :)

Ps! Hva mener han med halvveien? :wink: Blir vel cirka ved Gardermoen det? :P

Edit: Jeg kommer jo ikke til å møte han hvis felga er solgt, men du skjønner hva jeg mener... :roll::lol:

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg disse felgene. hvis du skulle ombestemme deg stian, så send meg en PM. jeg kommer til døra og henter. :D

Skrevet

Oh, det ble stilig! :D Hilser fra fattern og takker for en veldig hyggelig handel! :) Han nevnte at han skulle sende bolter i morra, så det ordner seg!

Skrevet

Ja, det ble helt noe annet enn de kjedelige originale 16"... Og mye bedre å kjøre på også. (Syns jeg da 8) )

Bolter hadde vært fint ja :wink:

Når du snakker med han igjen får du hilse å si at jeg er fornøyd. Prøvekjørte de en liten tur i stad. Lite sporing, bra grep, greit støynivå og ingen ubalanse :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...