Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Det kan være aktuellt det. Han skal ikke oppover disse trakter med det første altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hmm, var visst dårlig med det. Var egentlig meninga, men nå er det båtsesong og greier så Hedmarks dype skoger frister tydeligvis ikke. I det hele tatt Men han kunne som sagt møtes på halvveien ca når som helst.. Hvis du vil kan du få nr'et hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Det var synd. Hadde håpet å slippe noen lang kjøretur Jeg er opptatt hele den uken her, men kanskje jeg får mulighet til å møte han neste uke. Send meg gjerne nummeret hans på pm, hvis du ikke legger det ut her da. Så får du hilse han å si jeg ringer neste uke, eller slutten av den uken her. Fint hvis du sier fra om de blir solgt før jeg rekker å møte han da... Ps! Hva mener han med halvveien? Blir vel cirka ved Gardermoen det? Edit: Jeg kommer jo ikke til å møte han hvis felga er solgt, men du skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Jeg kunne også tenke meg disse felgene. hvis du skulle ombestemme deg stian, så send meg en PM. jeg kommer til døra og henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Bare jeg får et nummer av Nytern jeg så håper jeg disse felgene blir mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Solgt til meg Senking står som neste punkt på listen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Oh, det ble stilig! Hilser fra fattern og takker for en veldig hyggelig handel! Han nevnte at han skulle sende bolter i morra, så det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian E39 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Ja, det ble helt noe annet enn de kjedelige originale 16"... Og mye bedre å kjøre på også. (Syns jeg da ) Bolter hadde vært fint ja Når du snakker med han igjen får du hilse å si at jeg er fornøyd. Prøvekjørte de en liten tur i stad. Lite sporing, bra grep, greit støynivå og ingen ubalanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå