Gå til innhold

Valgets kvaler

Kenni
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og min sterkt uenige bedre/verre halvdel skal ha en ny/brukt bil til rundt 400k og en liten konebil, Toyota Yaris el. Mitt store ønske er en sort eller koksgrå 730D e65, og hennes er en stor fin brakke med 4 hjul og 7-8 seter. For all del! Jeg ser det praktise med den, men ikke så mye annet. De få gangene vi har behov for flerre enn 5 seter, så kan vi kjøre begge bilene mener nå jeg. Jeg har en e39 og min fru en Zafira i dag, og begge er modne for utbytting. Vi er begge enige om at vi skal ha en stor familiebil til meg og en konebil til henne, men uenigheten er på hvilken stor bil.

Men spørsmålet er egentlig så enkelt som om noen har erfaring med e65 når de begynner å få noen km på telleren, og om det er "ting" som har feil og om vedlikeholdskostnader generelt på disse?

Takker for svar.

Det var godt å få dele frustrasjonen min på et forum hvor jeg regner med at de fleste er enige med meg :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er helt enig, har selv kun en E39 Sedan og vi er to voksen + ett barn på 2 og ett på 7 og det fungerer helt utmerket, har aldri likt å være noe A4 person som gjør som alle andre og kjøper stasjonsvogn.

Pakker man riktig i bilen når man skal på ferie så går det helt greitt og det er som regel da man trenger plassen, ikke når man skal gjøre helgeinnkjøp for eksempel.

Men kunne selv tenkt meg en 7 serie og da helst den lange versjonen, enten E38 eller E65.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...