Gå til innhold

BMW 525I 91' SOLGT

burny_
 Share

Anbefalte innlegg

Er en som har sendt meg melding og sagt at han mest sannsynligt vil hente bilen på mandag om den er som jeg har beskrivd.

For 38k (da inkl omregging).

Men om noen andre vil komme og se på den før det så er det greit.

Men den går ihvertfall ikke under 35k eksl omreg. Da beholder jeg den evnt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som kommer, kikker på bilen, er veldigt intresserte, sier at jeg skal få beskjed, og så går det en uke uten å høre noe... Kan enkelt og greit sende en melding med: Jeg vil ikke ha bilen.

Opp :) Ved salg denne uken kan muligens prisen jekkes ned litt, presterte å slenge meg på guttetur uten å sjekke kontoen først hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet, og hvor mye er den senket ( med tanke på at man må bytte fjør bak for å få den gjennom EU må man jo kjøpe nytt komplett senkesett )

Er dette og eksosen eneste som trengs før etterkontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i landet, og hvor mye er den senket ( med tanke på at man må bytte fjør bak for å få den gjennom EU må man jo kjøpe nytt komplett senkesett )

Er dette og eksosen eneste som trengs før etterkontroll?

Bø i Telemark :)

Usikker på hvor mye den er senket, er APEX fjører.

Ville selv gått for et FK fjør sett.

Fjøra står ikke som en mangel, så er ikke sikkert at det blir lagt til merke til. Men ja, eksos og fjør. + Var vel 1er feil på å justere lyktene, koble til tåkelys, og bytte et skiltlys (følger med sistnevnt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scoot hadde 30k å gi meg, jeg sa at jeg ville ha 33 denne uken (satt ned prisen med 2k for denne uken).

Han skulle gi meg beskjed i dag om han fikk mere penger, så evnt komme i morgen.

Men bare kom med et bud du "farcry3serie". Ser du bor i Telemark, da kan du jo komme og se på den i dag om du har tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...