Wazu Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Jaja, da har jeg endelig lagt over til vinterfelger. Kjipt, men men. Vasket alle 8 felgene mens jeg holdt på, så er sommerfelgene klare for lagring, og vinterfelgene klare for bruk. bilder: Sommerfelger vasket: Vinterfelgene på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 pen bil du har. Ser ut som du har jobbet med å holde den vedlike også Blir vel morro til våren når sommerhjula skal PÅ igjen ihvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 vinterdekk er kjedelig ja, hehe. derfor jeg skaffa meg 17", skulle ønske bilen min var like fin som din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Takktakk. Gleder meg til sommerfelgene skal på igjen ja, heldigvis er vinteren i bergen ganske kort, så regner vel egentlig med de kommer på seint i februar igjen, hvis været tillater det. !7" vinterdekk hadde vært greit, har drevet å sett litt inne på kjøp/salg delen om det har vært noen ok til salgs i bergensområdet til en overkommelig penge, men har liksom ikke funnet noe. Får ta det til neste vinter . Bilen din er da ikke så altfor værst heller da Sp|ff, liker ratlooket . Og er nok feil både her og der med min. Men men, det meste lar seg jo fikse. Har forresten også bestillt meg gir og håndbrekkmansjett i alcantara med M-søm etter jeg så linken i tråden din, kunne bare ikke motstå fristelsen. Så blir spennende å se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Som jeg skrev tidligere så bestillte jeg meg selv nye gir og håndbrekksmansjetter. Leveringstid var oppgitt til 2-4 uker, og jeg regnet vel egentlig med at det ville tar nærmere det siste siden vi er oppunder jul. Vel, gjett om jeg ble litt overrasket når jeg fikk hentelapp i dag, ikke engang gått to uker siden jeg bestillte. Anyway, kjørt rett ned på posten etter jobb. Der jeg hentet en digg liten pakke Liten å grei pakke Fra england faktisk. Omg. Råfete. custom ///M søm. kostet 9$ ekstra, men vel verdt det. Så det var min julepresang til bilen. Regner med jeg monterer den senere i da,g skal komme med mer bilder da. Blir spennende å se hvordan alcantaraen matcher fargen til interiøret, men tror det er ganske likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 nice dette dyr moro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2009 Tja, kostet jo littegrann da. Girmansjett + håndbrekkmansjett med ///M-stitching og frakt til norge kom på 94$, pluss nesten 200 kroner i toll/moms. Men det ble meget bra, var akkurat ute og satt i girmansjetten, ble pent. Tror jeg må justere den littegrann, men det tarjeg i morgen, sammen med monteringen av mansjetten til håndbrekket. En liten forsmak: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 nice. dette vart jo pent:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Absolutt verdt pengene dette, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 ser man det, jeg fikk også mine i dag, helt like, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 17, 2009 Share Skrevet Desember 17, 2009 Bilen din er da ikke så altfor værst heller da Sp|ff, liker ratlooket . Og er nok feil både her og der med min. Men men, det meste lar seg jo fikse. takk for det jeg syns det er litt kjedelig da, har jo lyst og kose litt med bilen, polere og shine den, men er like som ikke så mye vits og polere og shine når bilen har bulker på begge bakskjerma, forskjermer og panser som må byttes og frontfanger som må fikses og lakkes, + litt mere men det er i det minste bulkfritt tak og rustfritt under bilen da i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 er det vanskelig og skaffe seg skikkelig kaldluft inntak?? har leta litt på nett, men finner ikke. skulle hatt på 325 min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Jeg søkte endel rundt før jeg etter hvert laget mitt eget. Fant et par forskjellige til bmw'er med sekser, men lite til firer. Alternativt et Dave F kit, men det koster jo littegrann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 18, 2009 Share Skrevet Desember 18, 2009 Den girmansjetten var dritfet! Få ut bilder av håndbrekkdelen så snart den er montert. Vil se hvordan de ser ut sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2009 Da var begge montert. Kjemepenkelt, tok meg noen få minutter. Ser veldig bra ut, og føles mye bedre å ta på enn det kalde "liksomskinnet" som er der orginalt. Så jeg er meget fornøyd. Noen skikkelige bilder: Ser veldig drittent ut, men det er blitsen som framhever det veldig. Det er egentlig pent og rent (for det meste). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå