xploticx Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 takker for svar! gjorde tråden lettere å lese for de som søker samme svar som meg! Spm: "hva er forskjellen på clutch til bil med AC og uten AC ser det er en grei prisforskjell men hva er forskjellen på clutch'ene? sånn rent teknisk?" Svar: "På enkeltmassesvinghjul (non AC) har clutchen dempefjører i lamellen,i dobbeltmassesvinghjul (AC) ligger dette i svinghjulet."
Ole@Automote Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Hva har clutch med AC å gjøre?? nå er jeg ikke med. AC pumpa blir jo drevet av viftereima?
S.Arnesen Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 Har sett dette selv også. Har ikke peiling på hva som er forskjellen, men min bil må ha clutch som er beregnet til ac av en eller annen grunn...
Ole@Automote Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 dette skjønner jeg virkelig ikke! dette må noen forklare meg Hva i huleste har AC med clutch å gjøre?? Må finnes noen kloke hoder der ute som veit det her
Nilsen Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Koblingen/innslag til ac kompressoren kan refereres til som en clutch. Så det kan jo dreie seg om en misforståelse.
Ole@Automote Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg å tenkte på det, og fant ut att det må være løsningen. Kan ikke skjønne hva clutchen skal ha med AC å gjøre.
fazerfreak Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 det er noe med singel / dobbel-masse på svinghjulet, dobbelmasse hjulet er vel tykkere ? trenger lengre bolter .. så da er vel forkjell på trykkplata ? eller ka de heite. står endel her: http://www.m42club.com/forums/showthread.php?p=50033 delenr her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20 forkjellige bolter..
E36Cab1 Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 På enkeltmassesvinghjul har clutchen dempefjører i lamellen,i dobbeltmassesvinghjul ligger dette i svinghjulet.
Tam Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Når jeg bestillte clutch til min E34 M5 fikk jeg spørsmålet om jeg hadde A/C eller ikke da det var forskjellig delenummer på cltuch til biler med og uten A/C.
Lars89 Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Noen sier det har med at den skal korrigere for innslaget til AC-pumpa.
xploticx Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 men jeg kan montere clutch som er til bil med AC på min uten AC?
xploticx Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Skrevet Juni 25, 2009 fazerfreak: hvorfor? hva er forskjellen? har det noe med innfestingen på clutchen å gjøre?
Nilsen Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 På enkeltmassesvinghjul har clutchen dempefjører i lamellen,i dobbeltmassesvinghjul ligger dette i svinghjulet. Dette er vel grunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå