Melkvik Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Meget bra jobbing må jeg si Denne tråden skal jeg følge med på, hva slags motor er et oppi nå? m3 motor fra e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Love it!! ser veldig ut som en S54B32 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 Blir en s54b32 nå ja. Klør i fingeren å ta en telefon til Ess, men vi får se hva økonomien sier, koster jo litt disse motorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 niice... e21 med s54 må jo bli helt vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwPat Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 oioi bra d blir flere E21 bmwer:) ikke hver dag mann ser sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 oioi bra d blir flere E21 bmwer:) ikke hver dag mann ser sånne Måtte se to ganger når eg så brukernavnet ditt, var rimelig likt mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 sinnsykt rått! helt klart blant de tre råeste prosjektene på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Fikk nesten trua på E-21 jeg å nå da ..hehe. bra jobba Trur dette blir gromt til slutt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Grundig til verks er bra! Driver selv på med en E21 for tiden, er flotte biler:D Hvilken farge skal du gå for på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Hvilken farge skal du gå for på denne? Har ikkje bestemt meg for fargen enda, er mye frem og tilbake på det punket. Men, driver eget lakk verksted, så skulle en bli lei av fargen, er det bare å sprøyte den på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Har du fått gjort nåke mer med go bilen da Sjekka med koed de konne ikkje skaffa servo ledde.Så det blir sveising sånn så du sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 STILIG, tipper den blir en liten racer med den motoren. Hvilket hjuloppheng og drivverk skal du bruke? Bygge om til 5x120? Skal følge flittig med her iallefall, drømmeprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Updates Atle... Updates... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Updates Atle... Updates... Må si meg enig der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Får ta å oppdatere tråden her litt. Går litt seint fremover, har hatt problemer med helsa, så har ikke fått jobbet så mye som jeg hadde tenkt. Prosjektet har tatt en litt annen retning enn det som var utgangspunktet. Tanken var å bygge banebil av denne, men i og med at jeg handlet meg en Bmw 850 gt3 asfaltbil, så skal jeg ha denne på gata. Så nå er det full renovering tilbake til tilnærmet orginal som gjelder. S54b32 kan bli en utfordring å få godkjent i e21 så den kommer muligens for salg, hvis jeg får et fornuftig bud på den. Eller har jeg den bare på "hylla" til et fremtidig prosjekt. Bilen er nå ferdig sveist. Jeg har bytta begge innerskjermer fremme, frontplate, bakplate og nedre del av bakskjermer bak bakhjulene. Så trenger en jo endel nye deler, så etter at bankortene har gått varme, ha det begynt å komme pakker hjem. Kjekt å ha kjellerstue å pakke ut i. Setefestene er sveist om for å passe e30 m3 stoler foran. Jeg har brukt syre til å rengjøre gamle skuer, braketter og slik for rust og annet dritt. Disse delene var rustne og fæle før syrebahandlingen. Skal nå sende disse inn og få de kromatisert for å få tilbake den orginale "gull" finishen på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå