ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Kjekt med nye deler Blir bra detta,sjekka foresten litt opp det ska ikkje væra avtappning for olja i bakdekselet.Dei demperane med 4 hakk e kule dei sko eg hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 ww2 skrev Kjekt med nye deler Blir bra detta,sjekka foresten litt opp det ska ikkje væra avtappning for olja i bakdekselet.Dei demperane med 4 hakk e kule dei sko eg hatt Kjekt med nye deler ja, har en liten sorteringsjobb foran meg nå. Må få litt system her, så eg vet ka eg har å ikkje har. Kjekke dei b8 bakdemperne ja Får håpe koed får opp farten nå så pakken kommer. Får ikke kaliperne forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ww2 Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Tenkte eg meg J.... koed,ja litt av en jobb å sortera delene det vett eg alt om Sist nå så såg eg at eg hadde div deler så eg hadde skreve ner i neste delebestilling Ikkje godt å få alt med seg,sko ha tatt for meg ei å ei sida sånn så du har gjort Du har vel bara sista siå igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Var da igrunn en kjekk endring på planene det her, så hvilken motor skal i den nå? Orginal? Var en stor haug med deler du har fått, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2011 Var da igrunn en kjekk endring på planene det her, så hvilken motor skal i den nå? Orginal? Blir nok en m20b23 med k-jet for å holde orginal looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 Ikke dumt det, blir jo i bunn og grunn verdt mer om du noen gang vurderer å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJBMW Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Kjøpe an når du e ferdig eg vet du.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2011 OJBMW skrev Kjøpe an når du e ferdig eg vet du.... Nei, men ka skjer?? Har du knotta deg inn her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJBMW Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 OJBMW skrev Kjøpe an når du e ferdig eg vet du.... Nei, men ka skjer?? Har du knotta deg inn her og Hehe jepp data olav slår til igjen... Fikk forresten delene fra koed idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 Delene mine kom og, men ser ut til det manglet ein bremseslange. Kor mye kom din pakke på totalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJBMW Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Har lappen liggane ute, men meine på det va ca 2 lappar inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theberg Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Herlig prosjekt! Får følge med her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Her snakker vi restaurering ja:) Herlig å se en E-21 blir vekket til live igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Dette var helt etter min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 det her ser jo bare kjempe bra ut, gleder meg til og se den ferdig lakka, lurer litt på hva slags farge du vurderer! men uansett så blir den nok super fin og var ikke et lite lass med deler du hadde skaffe deg nei.. pøs på med bilder sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå