Howrd Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 legg ut bilder av bilen i dagslys med sol Skal få til noen bilder snart
Howrd Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Lenge siden det har skjedd noe her.. I hovedsak fordi jeg har plagdes med motor.. Men jeg gir faen ikke opp Hmm.. Hva er dette da tro?
Howrd Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Hmm, skal vi se.. M52B28 Blir vel litt mere futt nå da Er ivertfall god plass til den nå.. Så nå blir det skruing som bare det, bilen må på veien igjen til våren kommer
hermanoo90 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Nice! Du har vært stille lenge nå, altfor stille! Sleng opp noen bilder av bilen a! Grattis med motor, blir for mer morro nå!
Howrd Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Nice! Du har vært stille lenge nå, altfor stille! Sleng opp noen bilder av bilen a!Grattis med motor, blir for mer morro nå! Blir greit nå ja Gidder ikke ta non bilder av bilen nå når den er skitten og demontert Er spent på om jeg får kobla startsprra osv, er noen nye utfordringer med denne..
Howrd Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 M50 innsug og eller?) Nei, tror ikke det. Har alt jeg trenger på den andre motoren, men har hørt at man mister dreiemoment på lavere turtall og mellomregister, så jeg ser ikke vitsen da Er greit å ha en motor som drar bra hele veien, istede for en motor som bare går godt over 3500rpm. Koster jo en del også, chipping av hjerne, bbtb, overgang til spjeld, innsug osv.
Howrd Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Skrevet Januar 26, 2013 Godt med noe nytt å skru på Dagens prosjekt er å bytte bunnpanna på E36 motoren, med en fra E34 (som jeg har fra før) slik at jeg får nedi motorn.. Bytter samtidig simmering og div pakninger på veiv osv først: Før: Underveis: Etter: Måtte samtidig korte inn skvulpeplata på E34 M50 bunnpanna slik at den passer på M52 motoren:
Olelink Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Se her skjer det plutselig mye ja, m52b28 burde klare å holde fartsgrensa ja skulle jeg tro, blir spennende å følge med videre
Laudrup Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Gromt prosjekt Howrd Kunne ønske jeg var like flink til få fart på sakene
diohrvik Skrevet Februar 9, 2013 Skrevet Februar 9, 2013 spennende prosjekt du har der m50 innsug på m52 trenger ikke koste en dritt, hvertfall ikke for deg som har m50 innsuget. ikke trenger du å chippe heller. men opptil deg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå