Howrd Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Nice one, fint prosjekt, fin maskin Takk Begynner snart å ordne skyvbar trinse for å ta ut motor nå, blir vel "bondemekk" det da, men kraftig skal det bli
Howrd Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Fikk bakplate i dag, så om det er noen erfaringer som jeg kan ha bruk for, så er det bare og fyre løst.. skal også valse denne buen etterpå, så jeg må vel helsveise (forsiktig) atme selve buen tenker jeg? Ble også færdig med "skyve-talja" mi Mangler bare å henge opp talja i det nye festet, skal bytte ut festekroken på talja, med den som henger opp der
Howrd Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 blir spennende og følge med her gromt prosjekt takktakk Er jo totalt amatør på omerådet sveising og turbo, men begynner å ete seg på med kunnskap, så blir nok etterhvert Skal ivertfall mette tråden med bilder
Howrd Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Skrevet Juli 13, 2009 Fikk ut motor i dag Møtte jo som alltid med dette noen problemer.. det værste var vel at jeg ikke visste at motoren hadde støtdemper Tok si ti før jeg så at den fortsatt hang i den Noen bilder: Løfteanordningen min ble også litt banan etter å ha løftet hele fremdelen av bilen siden jeg glemte av den "demperen" motoren satt i Og dette blir vel siste gang med positiv camber
Howrd Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Skrevet Juli 17, 2009 Fikk gjort litt mere i går og i dag... - Kappet bort batterikasse pga. massivt rustangrep - Kappet og sveist i kabelgjennomgang under sikringsboks pga rust, var et sannt helvete å komme til BILDERRRRR Ble jeg kappet bort alt inne i plata der, slik at det ble bedre å sveise. Resultat.... Et hull ved siden av batteriplata, her var det rustet gjennom tårnet.. Inni tårn.. i kabelgjennomgang, ble ikke så fint, men funksjonelt Fra innsiden av torpedovegg i kabelgjennomgang..
Howrd Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Ble gjort en del forarbeid i dag for å bytte bakstykke... Etter MYYYYE kapping endte dagen med en god del gjort Før kapping, begynt å pusse ned skjøtene.. Færdig tilpasset i et hjørne, ser ikke sånn ut men, ligger ikke inntil i andre enden fordi jeg ikke har fjærna no der enda.. Færdig tilpasset i nedre del Her må det kappes med ja Bare for å måle litt la jeg på den av og til.. Pungtborr er greit å ha Litt sidelengs men.. Vel verdt pengene for det borret: Mangler nå å borre ut litt mer i skjermkanten og å skjære på langs mellom c-stolpe og skjerm... Blir vel mer updates i morgen
Howrd Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 takk Gleder meg til å bli færdig med rust og kaross-arbeid nå, for å begynne å pusse å lakke
Howrd Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Skrevet Juli 27, 2009 Litt mer bilder av arbeidet bak på bilen da, Fikk tilpasset alt, og pungta på plata Bildene får snakke for seg selv
Olelink Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Ser da ut til at det ble riktig så bra den bakskjermen Funnet deg motor da Håvard?
Howrd Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 hehe.. takk Har flere bilder, men vil spare opp litt til en større update.. Har sparkla og jevna ut sveisen der nå, så har jeg tectyl behandla en god del Mangler å ta antennehullet nå, så er det å begynne å pusse ned å sende til lakk
Gjest Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Blir bra dette:) 6'er forstillingen er jo på vei også så da blir det mere jobb på deg:
Elliott Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 åjåj liker det jeg ser, bra du går grunndig til verks, er fint å ha en rustfri e30:D Hvordan farge skal du gå for?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå