-Lasse- Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Litt mer OT, hvorfor selger du?Hva kan du egentlig erstatte disse med som er penere enn de er på E30? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Greier man å få bilen 100% kjørbar helt uten subbing med disse felgene med moderat valsing? mine hjulbuer er ikke valset mye, foran er de noe dratt ut,bak er kanten vippet opp og dratt litt ut,nå er bilen min veldig lav,men subber nesten ikke,kunne selvfølgelig valset mere,men vil ikke tilfelle lakken sprekker foran er det ingen problemer med subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Litt mer OT, hvorfor selger du?Hva kan du egentlig erstatte disse med som er penere enn de er på E30? hehe,tja vanskelig og toppe disse,enig i det men morsomt og prøve noe annet og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 christian, skal jeg legge de inn på vacn for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodigt Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Dette er jo av intresse ja:) dumt de er så dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 er ikke dyrere enn det du må gi. Med nye dekk foran og bak og forjævli strøkne felger=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 er ikke dyrere enn det du må gi.Med nye dekk foran og bak og forjævli strøkne felger=) sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2009 Bomp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Dæven! Disse var strøkne Og så perfekte felger på E30! Hadde aldri solgt disse Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 synd de ikke er 5x120, da hadde jeg tatt dem med en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Dette er de RÅESTE felgene som er å ha på en gammel bmw! Hadde jeg hatt e30 hadde jeg kjøpt de med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 De der hadde passa gull på M3`en min hadde det vært rett bolt sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baklie_E30 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 det lurte jeg også på, hva forno kan egentlig overgå disse på din bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå