eriksen Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 kjøpte her om dagen en bmw 523 e 39 . fra før hade jeg en gammel e 34 520 . trodden 523 var mye raskere ? den er jo skam treg . hvordan feilsøker jeg ? er bilen barre død kjørt ? tekniske data er o til 100 / km/t 8,5 sek nå bruker den 1 dag fra o til 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Hadde en 523 med autolat gir tidligere, synes det fungerte helt greit. så dau er den ikke. Få tatt en diagnose på den å se om det er noe feil. bytt luftfilter osv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 En M52 med dobbelmasse svinghjul og automat(?) vil jo oppleves som en helt annen bil enn en gammel E34 med M20/M50. Har ikke feil med LMM/VANOS osv da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 LMM/VANOS osv da hvordan feilsøker jeg ? dette er en 96 modell manuelt gir . kan jo be verkstedet og ta en diganose . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hadde en 523 med autolat gir tidligere, synes det fungerte helt greit.så dau er den ikke. Få tatt en diagnose på den å se om det er noe feil. bytt luftfilter osv også. er k&n filter på den så den bytter jeg ikke . kan jo rense den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg fikk løst problemet . fikk en til og ta diganose test . Var en del gamle feil meldinger som vi slettet . Nå går bilen som en kule og bruker 3 desliter mindre besinn. nesten som og få en ny bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 nå har diagnose test og sletting av feilmeldinger ingen innvirkning på bilens ytelse,men bra det ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 det har det . merker stor forskeller. kjenner flere som opplever friskere bil , når en har slettet en del meldinger , og risatart alt . mye raskere aks mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 nå har diagnose test og sletting av feilmeldinger ingen innvirkning på bilens ytelse,men bra det ordnet seg. Kan jo hende den har blitt kjørt i nødmodus eller noe? Ettersom den brukte mye bensin og gikk dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Jeg ville tippet på adaptive verdier, altså at motorstyringen har tilpasset seg til en eller annen feil i systemet. Synes jeg hører vanos-bjella ringer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 stemmer den gjik i nød mode =) bruker mye mindere bensin ned i o,8 liter pr mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 denne feilen får jeg ikke vekk . changover valve disa butterfy ? hvad er dette ? og signal camshaft ( ms 43 ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Vanos og kamsensor kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 har byttet kam føler og risatt feilen , bilen går som en drøm stor forskell . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå