Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Nå har jeg bestilt rep.sats til Vanosen fra Beisan. Skal bli interessant å se hvordan de gamle o-ringene ser ut i vanosen på denne.. sikkert sprø og dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Gammelbilen til TR Mehlum? Morsomt med trekk på alle fire når fargen endrer seg på bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Gromt! Kan ikke være mange med den motor/gir komboen i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Der kom bilder av nybilen, ja! Morsomt med litt mere krutt under panseret tenker jeg, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Gratulerer med ny bil Richart! Ser bra ut, og blir helt sikkert enda bedre med tiden tenker jeg hehe. Men disse o ringene har du fått teken på ser jeg, tror nesten du skal få lov til å kikke litt på min også jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hei. slitan med ny bil. ble nesten min den der:) har forøvrig naf test av den liggende:) får jeg spørre hva du gav for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Nice denne her Løken Gleder meg til vinteren, da skal jeg til Fon å kjøre 4x4 vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Gromt! Kan ikke være mange med den motor/gir komboen i Norge? Tja, er a noen Bla Tele her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 hei. slitan med ny bil. ble nesten min den der:) har forøvrig naf test av den liggende:) får jeg spørre hva du gav for den? Det ble en slags byttehandel, for Trond kjøpte bilen min og jeg kjøpte hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Nice denne her Løken Gleder meg til vinteren, da skal jeg til Fon å kjøre 4x4 vet jeg... Hehe! Vinteren er heldigvis laaangt unna Men døra er alltid åpen for dere vettu;) Regner med vi sees før det blir hvitt ute også egentlig.. hehe Godt det ordnet seg for senkingen din! Regner med det ble langt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det skal jeg love deg... nå ble bilen passe lav (i mine øyne iallefall..) Mangler bare lykter nå da.. arrghh! Prøver å få tak i noen med hvite blink her inne, men ingen som vil selge gitt.. Hella lyktene får vente til våren igjen tror jeg.. Vi sees vel før det blir vinter, på tide å besøke dere nå ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå